Lilly44 sier: Sol ute sol inne, sol i hjerte sol i sinne :) I hverfall her i Bergen. Ønsker dere en strålende dag, og håper du vil skrive til meg :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Debatt

Anonym
Opprettet 28.11.2016 av Anonym.
Jeg har opplevd å blitt lurt
Jeg ønsker å advare andre her på kristendate Vær spesielt oppmerksom viss den personen først utgir seg for å være betalende medlem på Kd men vil senere ha kontakt via e-post.Hun gav seg ut for å være dame å brukte epost-adresse : ninagamma1234@gmail.com da må dere være Obs! Jeg ønsker ikke fortelle hele historien her men bare ein påminnelse

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 29.11.2016 av Anonym
Har opplevd det samme, opptil flere ganger. Jeg har rapportert dem på løpende bånd. Det er typisk at de vil brevveksle pr e-post. Alle sammen er smellvakre, og mye yngre enn meg.
Anonym
#2. Postet 29.11.2016 av Anonym
Jeg har fått flere meldinger med e-postadresse i første melding. Disse rapporteres omgående til KD fordi de som regel er falske profiler. Håper det går bra med deg på tross av det du har opplevd. Håper du finner ei som er ekte og seriøs :)
Lilly44 sier: Sol ute sol inne, sol i hjerte sol i sinne :) I hverfall her i Bergen. Ønsker dere en strålende dag, og håper du vil skrive til meg :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16