Lilly44 sier: Sol ute sol inne, sol i hjerte sol i sinne :) I hverfall her i Bergen. Ønsker dere en strålende dag, og håper du vil skrive til meg :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 28.11.2012 av Anonym.
Leger som ønsker reservasjons rett.
Eg er på leit etter ny fastlege i Bergensområdet og tenker dette kan være en grei annledning å gi min støtte til leger som ikkje ønsker å henvise til abort ol.
Eg har lett litt rundt på internett uten å finne noe relevant informasjon enda, noen som har noen tips?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 30.11.2012 av Anonym
Hei trur ikke legene går offentlig ut om det,men man kanskje spørre de personlig
Anonym
#2. Postet 18.09.2014 av Anonym
Leger skal selvfølgelig ha reservasjonsrett. Menneskelivet er hellig, ukrenkelig og skapt av Gud. Derfor kan bare Gud gi og ta menneskeliv. Fosterdrap (abort) er i ethvert tilfelle en etisk forkastelig og direkte og jeg ser ingen situasjoner som kan forsvare det. Jeg er ellers i mot alle former for gradering av menneskeverdet fra unnfangelse til naturlig død. Fosterdiagnostikk gjør det mulig å sortere ufødt liv og det er ikke forenlig med det kristne menneskesynet. Funksjonshemmede må gis like muligheter som alle andre til å delta aktivt i samfunnet. BPA må rettighetsfestes.
Anonym
#3. Postet 19.09.2014 av Anonym
Jeg har BPA, personlig assistent. Men har ikke hatt så mye utbytte av det, bruker det til reisefølge til utlandet og litt mosjon sånn at jeg ikke sitter for mye foran data. Så klart jeg har venner å gjøre ting med og diskutere; men det er ikke samme med BPA. BPA bidrar mye mer enn de fleste tror, de kan hjelpe med å betale regninger, passe på penger, gi skikkelig gjennomtenkt råd, passe på at jeg ikke blir innlagt på sykehuset, unngå å isolere, osv.
Anonym
#4. Postet 20.09.2014 av Anonym
Hei, fugerer ordning bra, så nemlig filmen " brevet til Jens og det skremte meg.
Anonym
#5. Postet 23.07.2015 av Anonym
Bruk legelisten.no
roy2
#6. Postet 25.03.2016 av roy2
Barn i mammas mage er et lite barn og derfor et menneske og abort er faktisk drap på et uskyldig menneskeliv. Det er 100% sikkert og for at det ikke skal behøve å være noen tvil om dette står det i Lukas 1:44.: For se, med det samme røsten av din hilsen lød i mine ører, hoppet spedbarnet av glede i mitt morsliv.

Jeg har tenkt på dette i det siste at egentlig når man spørr mennesker hvor gamle dem er så forteller de hvor gamle dem er fra når dem er født/kommet ut av mammas mage, men i følge Bibelen så er min forståelse at man egentlig er eldre enn det, fordi man burde jo også regne med den tiden man var inni magen til mamma før hun fødte det. Et vanlig svangerskap varer i ca 9 måneder.

Jeg tror at også de kristne har blitt lurt av hva den verdslige verden forteller også når det gjelder hvor gamle man er. At livet til et menneske først starter når barnet kommer ut av mammas mage, men det er jo feil fordi barn som blir født har jo vært flere måneder i mammas mage før hun fødte. Denne løgnen om at livet først starter etter at barnet kommer ut av mammas mage har abortforkjempere brukt for å rettferdiggjøre sine handlinger, men det er jo bare en stor fet løgn! Eller som man kan skrive på engelisk. It's just a big fat lie! Løgnen blir heller ikke sannhet uansett hvor mange som måtte tro på den. Alle de som ikke tror på det som står i King James Bibelen tror på løgnen fordi jeg vet at moderne Bibeloversettelser inneholder 100vis ja jeg tror 1000vis av feil. Det er trist men sant!
Lilly44 sier: Sol ute sol inne, sol i hjerte sol i sinne :) I hverfall her i Bergen. Ønsker dere en strålende dag, og håper du vil skrive til meg :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16