Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
roy2
Opprettet 11.09.2016 av roy2, mann, 51 år, Vest-Agder.
GRATIS DVD fremvisning om frieri/forlovelse
Hei!

Jeg tror dessverre det er lite undervisning i kristne menigheter om hvordan finne den ene av motsatt kjønn som man skal gifte seg med. Jeg har derfor ett tilbud til deg der du kan se på 11 kristne DVDer på engelsk hjemme hos meg med Bibelsk/kristen undervisning om hvordan gifte seg med rett person. Veldig viktig undervisning! Jeg har ihvertfall plass til 15-20 personer som kan komme hjem til meg for å se på disse DVDene. Disse DVDene inneholder avslørende, lærerik og interessant undervisning når det kommer til å gifte seg med rett person.

Planen min er derfor å vise disse DVDene på disse dagene dersom det skulle være interesse for noen å se dem hos meg.:

Fredag 23. september: Begynne å vise den første DVDen kl 20.00. Skal tilsammen vise 3 DVDer den dagen.
Lørdag 24. september: Begynne å vise den første DVDen kl 17.00. Skal tilsammen vise 4 DVDer den dagen.
Søndag 25. september: Begynne å vise den første DVDen kl 16.00. Skal tilsammen vise 4 DVDer den dagen.

Så dersom du skulle være interessert i dette tilbudet fra meg kan du kontakte meg privat her på kristendate. Da vil jeg også vite om det bare er du som kommer eller dersom det er flere enn deg vil jeg vite hvor mange som kommer med deg. Disse DVDene vil gi deg veldig god kristen/Bibelsk undervisning på dette området,og du vil da få en Bibelsk/kristen forståelse av hvordan gifte deg med rett person.

Jeg bor ca 1 mil fra Kristiansand og jeg vil gi deg informasjon om hvor jeg bor/min adresse dersom du vil komme å se på disse DVDene hos meg.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 11.09.2016 av Anonym
Legg dem på youtube...da kan alle se se dem i egen stue...
roy2
#2. Postet 12.09.2016 av roy2
Hei Ester

Jeg tror ikke man kan finne alle disse 11 DVDene i sin helhet på youtube. Denne informasjonen er faktisk veldig nyttig for single kristne å ha derfor anbefaler jeg folk til å komme å se på disse DVDene hos meg. Disse DVDene har en Bibelsk/kristen undervisning som kan spare kristne mennesker for mye depresjoner, tårer og elendighet dersom dem tar det dem hører på disse DVDene ut i det virkelige livet når det kommer til å velge den eneste ene man skal gifte seg med.
Anonym
#3. Postet 18.09.2016 av Anonym
Dette er det dummeste jeg har lest på lenge! Man gifter seg da med den en elsker, ikke etter kriterier gitt av suspekte mennesker på en dvd?
roy2
#4. Postet 18.09.2016 av roy2
Disse DVDene inneholder God kristen/Bibelsk undervisning på hvordan gifte seg med rett person. Ja denne personen på disse DVDene henviser også til Bibelske skriftsteder som underbygger hva han lærer. Hvorfor er det så mye skilsmisser i den kristne forsamlingen? Jeg tror mye av dette er fordi man følger verdslige metoder med å finne den man gifter seg med. Som man sår høster man! Denne undervisningen kan være med på å forhindre folk til å ta dumme kjødelige valg når det kommer til å gifte seg i stedet for som denne undervisningen forteller gifte seg etter Bibelske prinsipper som er så mye mye bedre!

Jeg vil også fortelle at å bare gifte seg fordi man er stormende forelsket er en veldig dårlig grunn, for hva skal man gjøre når denne veldige forelskelsen tar slutt. Denne veldige forelskelsen kan ta slutt om noen få år i et ekteskap og dersom det er det eneste som holder et ekteskap sammen er det en veldig dårlig ting som skal sørge for å leve i et livslangt ekteskap. Det er ikke noe galt i å være forelsket både før og etter at man er gift, men det alene vil ikke holde i et livslangt ekteskap. Disse DVDene gir god kristen/Bibelsk undervisning om hvordan gifte seg med rett person og det er bare å ta kontakt med meg dersom det er noen som er interessert i å se på disse DVDene på de datoene og klokkeslettene jeg har skrevet opp her i den første meldingen min under dette emnet.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16