Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 20.08.2016 av Anonym.
Hils på Oslos neste biskop;-) (snart en realitet)

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 20.08.2016 av Anonym
Jøss, da må vi få Hans Kommende Hellighet til å komme hit på visitas for å fortelle oss hvilket kjønn han, eh-uh hen/det (?) er

Minner om denne: www.utmelding.no/elektronisk-utmelding-av-statskirken/
roy2
#2. Postet 20.08.2016 av roy2
Jeg har meldt meg ut av statskirken og jeg oppfordrer alle andre til å gjøre det samme!
Anonym
#3. Postet 22.08.2016 av Anonym
Er han venstrevridd i tillegg kan han sikkert også få lederstilling i den "kristne" avisa Vårt Land.
Anonym
#4. Postet 22.08.2016 av Anonym
Er han venstrevridd i tillegg kan han sikkert også få lederstilling i den "kristne" avisa Vårt Land.
Reknar med at den er like kristen som Dagen og Norge i dag.....

Sjølv om en kristen avis betyr det vel ikkje at den bør skrive om berre kristne nyhende....?? eller??
bør en kristen avis kun skrive om bedehus nyheter og kirke nyhende....??

Kansje desse avisene burde sammarbeide/slå seg samman sjølv om det sannsynligvis ikkje skjer
Anonym
#5. Postet 22.08.2016 av Anonym
Neida, man må gjerne skrive om andre ting, men når den sosialistiske slagsiden skinner igjennom så vanvittig tydelig som den gjør i Vårt Land så blir det jo litt komisk.(Skulle jo mange ganger tror at man leste partiprogrammet til SV når man åpner opp Vårt Land). Jeg kan personlig ikke se hva kristendommen har til felles med sosialisme,men det er en annen diskusjon. (Eller rettere sagt hva Bibelen og sosialisme har til felles)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16