Øystein-Skum93 sier: Kun hele Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen er uaktuelt og helt uaktuelt for meg å finne kjæreste og kone
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 12.07.2016 av Anonym.
Satanisme på fremmarsj
Hei. Jeg tenkte kanskje det er greit at kristne begynner å forske på frimureriet som også kalles for freemason og illuminati, som igjen er underlagt paven og katolismen.

Har du ikke fått med hva frimurerne driver med i sine secret societies, så kan du jo se deres annonserte terroraksjoner her. ILLUMINATI CARDGAME PRODUSERT I 1994.

Kan være greit å holde Norge protestantisk kristent etter å ha sett dette.
Minner om at bibelen advarer oss om frimurerne som startet djeveldyrkingen i babylon, de er her ennå.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 18.07.2016 av Anonym
Hei:) Ja, det stemmer helt det du sier. Sjekk ut satanisme i musikk og filmindustrien, hvor de selger sjelene sine til Satan for å få kontrakter. De tenker muligens at det ikke er noe som heter sjel, så da blir berømmelse viktigere.

Disse kortene, og flere til, viser i forkant av hendelsene om flere terroraksjoner som har vært. De som produserte kortene ble ransaket og alle spor etter kortene ble utslettet. Det var stor rettsak etter det.

For ikke å snakke om alle barna som er innblandet og kidnappet til satansike messer og seanser.

Viktig å følge med hva som står i Bibelen om endetiden, og hva som skjer nå. Trunews har mange oppsummeringer av ulike hendelser. Rystende å høre hvor langt alt er kommet på veg til en ny verdensordning. Folk slumrer videre og vil ikke vite av slike "dårlige nyheter".

Gud er heldigvis nådig og har kontroll. Han forkynte enden fra begynnelsen. I Åp. står det en egen velsignelse for de som leser den boken.
Anonym
#2. Postet 19.07.2016 av Anonym
Våkn opp!!!Jesus kommer snart tilbake!
Øystein-Skum93 sier: Kun hele Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen er uaktuelt og helt uaktuelt for meg å finne kjæreste og kone
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16