Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 22.06.2016 av Anonym.
Hareide på gaypride.
http://www.dagen.no/Nyheter/homoparade/Knut-Arild-Hareide-skal-p%C3%A5-Pride-355416

Ikke så overraskende egentlig. Jeg har alltid ment at denne karen er homo og jeg mener det enda selv om han er gift.
De utsagnene han tidligere har kommet med om disse tingene avslører han.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 24.06.2016 av Anonym
Det var vel det siste stedet nettopp han burde vist seg. Man kan være motstander av terror selv om man ikke deltar i homoparader. At kristne syns det Hareide gjør er å dra det for langt, vil vel bli brukt til å dytte kristenfolket ned av ateistene. Skille mellom drap på homofile mennesker utført av muslimer og det å ytre seg mot homofili blir vel snart satt i samme bås av NRK. NRK har jo gjort korset forbudt for nyhetsopplesere, så man vet jo hvilken agenda nrk fører.
Anonym
#2. Postet 24.06.2016 av Anonym
Hørte dere intervju med han på "sommernorge" i kveld?
Anonym
#3. Postet 25.06.2016 av Anonym
http://www.dagen.no/Nyheter/homoparade/Knut-Arild-Hareide-skal-p%C3%A5-Pride-355416

Ikke så overraskende egentlig. Jeg har alltid ment at denne karen er homo og jeg mener det enda selv om han er gift.
De utsagnene han tidligere har kommet med om disse tingene avslører han.
Tviler på at han noen gang har vært kristen. Krf har vært i fritt fall åndelig etter at han overtok :/
roy2
#4. Postet 25.06.2016 av roy2
Det er veldig tragisk at Knut Arild Hareide vil delta i homoparaden. Ja man kan stille spørsmålstegn om KRF sin leder virkelig er en sann kristen! Dersom han virkelig er det vil jeg påstå at han er en veldig kjødelig
kristen!
Anonym
#5. Postet 25.06.2016 av Anonym
Det er veldig tragisk at Knut Arild Hareide vil delta i homoparaden. Ja man kan stille spørsmålstegn om KRF sin leder virkelig er en sann kristen! Dersom han virkelig er det vil jeg påstå at han er en veldig kjødelig
kristen!
Mulig han er den hyggeligste mannen jeg har møtt, men han trenger å bli frelst.
roy2
#6. Postet 25.06.2016 av roy2
Ja dersom han ikke er frelst trenger han virkelig å bli frelst!
Anonym
#7. Postet 25.06.2016 av Anonym
jeg tror jeg ler meg fillete!
Anonym
#8. Postet 25.06.2016 av Anonym
...for et konservativt gamlehjem dette forumet er!!...dere har fått mindre med dere... enn min mor på 90!...og i tillegg å påstå at Knut Aril er homo, fortelller jo alt om hvilket nivå dere befinner dere på :)
Anonym
#9. Postet 25.06.2016 av Anonym
Du kan bare analysere utsagnene hans opp igjennom så ser du hva som bor i typen. Det er ikke noe godt for å si det sånn.

Jeg kjenner også bekjente av bekjente av han som har litt inside-information om det kan man si..
Anonym
#10. Postet 25.06.2016 av Anonym
"Du skal ikke gå rundt og baktale ditt eget golk. Du skal ikke stå den neste etter livet. Jeg er YHWH" (3 Mos 19:16)

Samme hva man måtte mene om saken, så finnes det ingen god grunn til å spre rykter og dømme andre basert på hva man hørte av en bekjent sin bekjent. Såpass bør man holde seg for god.
annonseRadio 3:16