Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 17.06.2016 av Anonym.
DYRETS MERKE 666
I disse dager avvikles kontanter, hva tror folk, er RFID chippen det bibelen advarer om som dyrets merke eller er dyrets merke pavens forsøk på å samle alle religioner til en religion og utføre global søndagstilbedelse via FN(det nye babylon) når guds hviledag egentlig er lørdag? Regner med folk følger med på faenskapen paven driver med om dagen. Eller er det begge deler? Hva tror folk om dyrets merke?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 18.06.2016 av Anonym
Ka e du redd for?...er det ikke bare å leve tett med Jesus!...selv må jeg innrømme at jeg ikke ofrer dette fenomenet en eneste tanke :) Lykke til! klem
oppreist
#2. Postet 18.06.2016 av oppreist
For å forstå hva dyrets merke er må man vite hva dyret er, og hva som kommer til å bli det store spørsmålet- hvilken autoritet vil du bøye deg under. Guds ti bud er selvfølgelig meget relevant.

Ut ifra det du skriver forstår jeg det slik at du allerede vet hvor pavedømmet står og hva det er, slik at det ikke kommer som en overraskelse at kjennetegnene på dyret passer kun til det pavelige systemet (da kjent som Antikrist). Dyrets merke må da således tilhøre og håndheves av denne makten.

Dyrets merke (og også Guds Segl) er ikke et synlig merke. Om så hadde vært tilfelle ville ingen (iallfall majoriteten) tatt imot merket, siden de da hadde forstått at de følger Djevelen og vil til slutt dø.
Åp 13:16 sier at folk tar imot merket på pannen eller hånden. Pannen representerer sinnet (Heb 10:16). En person vil bli merket i pannen etter avgjørelsen om hvem han vil følge - om han velger å holde den falske helligdagen som paven har fastsatt. Hånden er et symbol på gjerninger (Fork 9:10), og man vil motta merket på hånden etter de gjerningene man gjør - feks ved å heller velge å bryte den sanne helligdagen ved å jobbe, eller å bli med på søndagslovene. Man vil markere seg selv med å enten akseptere Guds Segl(sanne helligdagen) eller dyrets merke(søndagsheldigholdelse) ettersom hvem du vil følge. Selv om dyrets merke og Guds Segl er usynlig for mennesket, vil Gud vite hvem som har hvilket merke (2. Tim 2:19).
En chip i hånden har ingenting med dyrets merke å gjøre. Jeg kommer allikevel ikke til å operere inn en chip i hånden.
Anonym
#3. Postet 18.06.2016 av Anonym
Så hvorfor ber gud oss om å være oppmerksomme på et merke som vil gjøre at vi ikke kan kjøpe og selge om det ikke er viktig. Personlig tror jeg pavens nye verdens orden med en ny satanisk verdens religion er en orden som vil kreve en chipp for å bekrefte at du deltar i det nye verdenssystemet. Chippen er allerede på vei inn i sverige og paven har samlet alle religøse ledere for å danne en ny religiøs verdens orden for ikke lenge siden. Den nye verdens religionen finner vi på FN sine sider på FN goodwill/Lucis trust sine sider. Der står det at alle som tror at en frelser allerede har vært her,de skal motarbeides. Altså protestantisk kristendom skal utryddes. Søndagstilbedelse og rfid chippen bekrefter jo det ultimate sataniske verdenssystem via FN(NYE BABYLON)hvor paven ofte operer fra som bibelen beskriver. Hvorfor skal du droppe å ta chippen om du ikke tror den har noe betydning?
Anonym
#4. Postet 18.06.2016 av Anonym

Her snakker Paul Washer om lidelse for kirken i Amerika, den varer i 3:47 min

https://www.youtube.com/watch?v=8BtVP37SWqs

Matt 24:4 Jesus svarte og sa til dem: Se til at ingen fører dere vill! 5 For mange skal komme i mitt navn og si: Jeg er Messias! Og de skal føre mange vill. 6 Dere vil høre om kriger og rykter om krig. Se til at dere ikke lar dere skremme. For alt dette må skje, men ennå er ikke enden kommet. 7 For folk skal reise seg mot folk, og rike mot rike, og det skal bli hunger og jordskjelv både her og der. 8 Men alt dette er begynnelsen på fødselsveene. 9 Da skal de overgi dere til trengsel og slå dere i hjel. Og dere skal hates av alle folkeslag for mitt navns skyld. 10 Mange skal da falle fra, og de skal angi hverandre og hate hverandre. 11 Mange falske profeter skal stå fram, og de skal forføre mange. 12 Og fordi lovløsheten tar overhånd, skal kjærligheten bli kald hos de fleste. 13 Men den som holder ut til enden, han skal bli frelst! 14 Og dette evangeliet om riket skal bli forkynt over hele jorden til et vitnesbyrd for alle folkeslag, og så skal enden komme.

Mark 8:35 For den som vil berge sitt liv, skal miste det. Men den som mister sitt liv for min skyld og for evangeliets skyld, skal berge det.
Anonym
#5. Postet 18.06.2016 av Anonym
Men hvor kommer "rapture" og dyrets merke inn i dette du nevner her, fjerna det eller,hehe
Anonym
#6. Postet 18.06.2016 av Anonym
Men hvor kommer "rapture" og dyrets merke inn i dette du nevner her, fjerna det eller,hehe
Var det så ille det jeg skrev!! Det handler om de siste tider, og da er kjennetegnet at kjærligheten blir kald hos de fleste. Da vil mye rart skje.
Klart det som skjer i vatikanstaten er demonisk, og de går motsatt vei av Guds, når de ønsker å samle alle religioner. De vil skape fred, men det er en falsk fred. Det er nok noen katolikker som er kristne, de kan ikke bli værende i den katolske kirke.

Men det handler ikke hva folk tror, det blir fort feil. Vi trenger å høre hva Gud sier.
Jeg hørte en profeti om pave valget og vatikane, den handlet om den siste paven og at det kunne være Frans.
Anonym
#7. Postet 18.06.2016 av Anonym
Ja,jeg skjønner at du snakker om endetiden, men dyrets merke er også i endetiden så hvorfor tok du ikke det med? Hva tror du dyrets merke er, som gjør at du ikke får kjøpt eller solgt. Har det noe med avviklingen av kontantsystemet vi ser i dag og innføring av rfid chippen som allerede er her nå? For om det har det, da er det vel alle kristnes oppgave å advare andre om dette, da er det litt kipt at kristne sier "hvorfor bry seg om dette tema, hvorfor gidde å ofre dette en tanke"?
Anonym
#8. Postet 18.06.2016 av Anonym
Dyrets merke, det tror eg er RFID - chippen.. sjølvsagt kan eg ikkje være sikker
men eg tur det. Eg trur nok det ikkje tar så veldig lang tid igjen før vi alle må alle ha den chippen
for berre og handle matvarer.
Det kjempes om at kontanter skal forsvinne og det er første steget....
OM det skjer så blir det meget vanskelig for veldig mange...

Kjemp kjemp kjemp... for at kontanter skal forbli.
Anonym
#9. Postet 18.06.2016 av Anonym
Jeg håper virkelig folk forstår at dette kan være første skritt til noe vi antagelig bør advare alle mot.RFID CHIPPEN eller dyrets merke. Det starter pent, men ender ikke bra om man tar chippen..sjekk ut link om chipp fra sverige.

https://www.youtube.com/watch?v=7a_d5i9Tgwk

Kommenter gjerne videoen.
Anonym
#10. Postet 18.06.2016 av Anonym
For 6-8 år siden så hadde EU et forslag til å merke alle spebarn med chip. En jeg snakket med hadde funnet dette på EU sine egne hjemmesider. Etter noen måneder skulle han inn å finne det igjen, da var det tatt bort.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16