Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 04.11.2012 av Anonym.
Angst for fremmede?
Det virker som jenter her inne har angst for fremmede! Jeg trodde litt av poenget med å være medlem på datingsider er å bli kjent med nye mennesker. Hvorfor er det da nesten ingen her som svarer på meldinger? Er jeg den eneste som opplever å bli ignorert av nesten samtlige?

Det kan jo tenkes at det er fordi jeg er så skummel. Nå nettopp opplevde jeg å bli blokkert av ei jente. Det eneste jeg hadde gjort var å trykke liker på profilen hennes. Hva er det med jenter her inne? Jeg har vært med på andre date-sider, der var det mye lettere å komme i kontakt med folk! Heldigvis er det noen unntak, men de er det langt mellom.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 04.11.2012 av Anonym
Med tanke på hvor syke i hodet svært mange av "mannfolkene" her inne er, skjønner jeg godt at de er ekstra kresne/forsiktige.
Anonym
#2. Postet 05.11.2012 av Anonym
Vel, det eneste som kreves for å være medlem her er faktisk å betale en mini-beløp en gang i mnd. Utover det kan ingen legge seg opp i hva man ønsker å bruke profilen sin til...

Jeg kan ikke svare deg på hvorfor ikke du svar på mailene dine. Men (som forlengelse av det Pakten sa), så tror jeg du ville hatt NOE mer forståelse hadde du sett noen av de mailene som ihvertfall jeg har mottatt.

Selv prøver jeg svare på alt jeg får, men likevel ikke "lure noen" ved å late som jeg er interessert når jeg egentlig ikke er det. Så, alltid tilbakemelding, men noen ganger korte avvisende tilbakemeldinger.

Slik jeg ser det, så kan man ikke være hårsår når man er på nett. Joda, man får ikke alltid svar, noen blokker deg, noen sender deg ekle meldinger. Men når alt kommer til alt, så leter vi fortrinnsvis kun etter EN person. Da kan egentlig samtlige andre blokke deg uten at det spiller noen rolle. Siden man ikke vet hva den andre er på jakt etter, så kan man heller ikke ta det personlig at de ikke er på jakt etter MEG.
Anonym
#3. Postet 05.11.2012 av Anonym
Eneste grunnen man har for å blokere folk,synes jeg da. Er når du har sagt ifra en gang at en ikke ønsker kontakt videre, men at vedkommende likevel tar kontakt. Da kan man med gyldig grunn bruke blokeringsknappen med god samvittighet.
Men jeg må jo si det er utrolig uhøfflig å blokere,fordi en får napp fra en person en ikke liker. Det går faktisk ann å si fra at en ikke er interessert først..og den som får avslage, bør heller ikke være hårsår og ta det utrolig personlig, om en får en avvisning, og begynne å grave i "hvorfor ikke,hva er galt med meg da- spørsmål", for det trenger jo ikke være noe galt med en sånt sett,men kanskje en bare ikke er interessert. Eller kanskje du ikke er helt hva en ser etter...ulike mennesker har ulike krav.Ulikt hva en ser etter av interesser,utseende,egenskaper,verdier osv..
Men når det er sagt,så går det og ann å avvise på en høfflig,vennlig og ærlig måte..og ikke med alle piggende ute.
Anonym
#4. Postet 05.11.2012 av Anonym
Vel, du ser ikkje særlig skummel ut, men kanskje er du det? Skinnet kan bedra!!

Det kan vere mange grunner til at ein ikkje svarer på melding - kanskje er det fordi ein ikkje er aktiv her inne lenger?? Visst ein person sist var aktiv mai 2011, er det lite sannsynleg at ho logger inn igjen i november 2012?? Dette kan du sjekke på profilen, men det har du kanskje oppdaga?

Eit tips visst du ser noko du liker, og sender ei melding: sei KVA du liker med profilen, ikkje berre at du liker profilen. Ta tak i noko av det du les / ser der, still spørsmål som viser at du er interessert. Det er lettare å svare på ei melding dersom ein får konkrete spørsmål. Og så må ein sjølvsagt tåle å bli avvist. Og ikkje gi opp av den grunn :)

Å trykke liker på ein profil, bør ikkje vere grunn til å blokkere...

Lykke til, jonada!! Du må nok satse på eit av "unntaka". Håper du finn ei kjekk jente her inne!
Anonym
#5. Postet 05.11.2012 av Anonym
Hei. Jeg tror problemet hos jenter er at de er ganske skeptiske særlig når man ikke kjenner den andre personen så godt. Og det er jo positivt at folk faktisk er det. For nå til dags, så vet man jo andre hva slags gale folk som er ute på nett. Noen har kanskje en dårlig opplevelse som de forbinner med det fra tidligere...
MEN alle er forskjellige på det området. Så har nok ikke noe konkret svar på det!
Anonym
#6. Postet 05.11.2012 av Anonym
Hyggelig at folk svarer meg på forumet da! (til tross for at innlegget mitt bærer preg av surmuling). Jeg får nok prøve å satse på å finne de unntaka ja ;) De få jeg har fått kontakt med, har jeg fått veldig bra kontakt med!

Jeg er ikke den typen som spammer til alle og enhver i håp om å få napp. Driver ikke med garnfiske, men med stangfiske ;) Det vil si at jeg bare tar kontakt med jenter jeg føler jeg har en god match med. så derfor hadde jeg forventa en høyere svar-ratio. men tar det ikke personlig. selv ikke når noen blokkerer meg helt ut av det blå, men jeg blir litt oppgitt.
Anonym
#7. Postet 06.11.2012 av Anonym
Eg synes det er fint at du dela tankane dine, det er ikkje "surmuling" å seie det du opplever. Kjenner meg igjen, det er vanskelig å få respons. Mulig at min profil ikkje passer for dei som har kika der? Vi har to ulike utgangspunkt, så det kan ikkje samanliknast, men eg vel å ikkje ta det personlig. Prøv å hev deg over det. Det har heilt sikkert ikkje noko med deg å gjere, du ser iallefall hyggelig ut. Det at du tok intiativ til å skrive her skapte engasjement:) Dersom du er aktiv på blogg, forum eller chat, kan det auke muligheita til å treffe henne du søkjer. Ved å dele ditt syn på ting kan det "berøre nokon", dei kan få eit innblikk i ditt indre. Noko som igjen skaper lyst til å ta kontakt. Lykke til :) Gud velsigne deg.
Anonym
#8. Postet 27.07.2013 av Anonym
Anonym
#9. Postet 16.07.2014 av Anonym
ingen kan kreve et svar av deg om hvorfor du føler at det ikke går så greit med en samtale. selv om noen føler de har god kjemi med deg betyr ikke det nødvendigvis at du må føle det samme tilbake.
Det betyr ikke at den personen er et forferdelig menneske, eller har gjort noe veldig galt. Og det er det viktig at han vet. Da kan han fint legge diskusjonen død og heller bruke tiden på å treffe noen som vet å sette pris på ham fremfor å gi intrykk av at han tvinger seg på noen som ikke ønsker kontakt fordi han er usikker på situsajonen.

Om han ignorerer et direkte avslag derimot, da er saken noe helt annet. Da går han over en moralsk grense og begynner å bli en "stalker" man bør holde seg unna.
Anonym
#10. Postet 07.08.2014 av Anonym
Det der med anonymitet lønner seg neppe her inne, det har du sikkert skjønt ettersom du ikke får noen respons! VIS deg som den du faktisk ER og ikke prøver og late som, kvinner her inne er vel som meg skeptisk til anonymitet. Hva bildet ditt angår, så er det ikke lett for dem å vite hvem du er med en sånn holdning mann!
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16