Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 26.03.2016 av Anonym.
Hvem kan vi stole på?
Jeg har hatt min profil her i lengre tid, men oppdager at også her kommer venneforespørsler som lover
gull og grønne skoger fra kvinner som nesten kunne vært mine døtre. Akkurat nå er det noen med brukernavn Quality med tilleggsnr, eks 1616 eller andre. Føler meg lite trygg på slike ting, Piano.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 26.03.2016 av Anonym
Hei!
Jeg får også slike meldinger der jeg blir bedt om å svare på en oppgitt epost. Man bør ikke svare på disse meldingene. Slike profiler antar jeg er falske, og at det er kriminelle som står bak. Når vi får slike meldinger, vil jeg oppfordre alle til å rapportere profilen til KD slik at de kan undersøke saken. Finner de at profilen er falsk, vil den bli sperret. Rapportering av slike profiler er viktig for å få slutt på dette.
Anonym
#2. Postet 26.03.2016 av Anonym
Falske profiler,har fått brev i fra begge to....
KristenDate
#3. Postet 27.03.2016 av KristenDate
Hei!

Vi jobber aktivt for at KristenDate skal være trygt sted for våre medlemmer. Ved brukerregistrering må man derfor verifisere seg via et norsk mobilnummer, noe som gjør det vanskelig for utenlandske svindlere å bli medlem. I tillegg kvalitetssikres alle nye profiler hos oss. Dersom man likevel skulle oppleve noe mistenkelig anbefaler vi å rapportere profilen til oss. Dette gjøres ved å åpne den aktuelle profilen og trykke på "Rapportér profil" under profilbildet. Vi vil da bli varslet og foreta en grundig undersøkelse av saken.

Kan til slutt nevne at de 2 profilene du her sikter til har blitt deaktivert. De vil så bli permament slettet i løpet av kort tid, og vil heller ikke kunne registrere seg på nytt hos oss i fremtiden.

Vennlig hilsen
KristenDate :)
Anonym
#4. Postet 27.03.2016 av Anonym
Bra! Det viser at det nytter å rapportere. Håper at vi til slutt får bort alle de falske profilene.
Takk til dere i KD som fjerner disse profilene.
Anonym
#5. Postet 27.03.2016 av Anonym
Ja bra at dere tar tak i det.
Men det er jo meget lett å avsløre disse.
1. Alt for pene
2. Alt for unge
3. Alt for opptatt av å få oppgitt vår E-postadresse
4. Alt for dårlig norsk språk (les=google translate)

det er jo bare å blokkere dem.
Ha en fortsatt fin påske!
osloaa
annonseRadio 3:16