Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 23.03.2016 av Anonym.
Er du flyttbar?


Vi er mange her som jakter på kjærligheten. Søker du kun etter en potensiell kjæreste i ditt nærområde eller leter du i områder utenfor nærområdet? Mange er jo forhindret fra å flytte f.eks. på grunn av barn. Hvordan er det med deg, er du flyttbar?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 24.03.2016 av Anonym
Eg kan være flyttbar..... etterkvart..... Og om det er gode jobb muligheter der kvinna bor...
og om det er ei god menighet å gå i der....

Kva med deg? er du flyttbar.??
Anonym
#2. Postet 25.03.2016 av Anonym
@TheTravler: Jeg er nok litt på samme ståsted som deg. Siden jeg ikke har barn er jeg ikke låst til å bo et spesifikt sted, men jeg går i en fantastisk menighet og trives på Romerike. Håper derfor å finne ei som bor i området eller kunne tenke seg å flytte hit for å dele liv og menighet med meg :).

Skulle derimot kjærligheten dukke opp et annet sted og alt det praktiske ordner seg, så er jeg flyttbar.
Anonym
#3. Postet 18.10.2016 av Anonym
Jeg syns man må vare flyttbar og også kunne gi opp karriere, ellers blir de ikke mye mulighet til ny familie.
Anonym
#4. Postet 06.11.2016 av Anonym
Jeg ønsker vel egentlig å bo i området jeg er nå, ikke det at jeg har så mye som forhindrer flytting. Men jeg trives her...liker å ha familien rundt meg...og har slått røtter. Pusser opp huset..kjekkt å kunne bo i det før man flytter ivertfall.
Men når hjerte tar over styringen og ikke hode...så kan man være flyttbar likevel, dersom man treffer den riktige som setter himmel og hav og jorden i bevegelse...for da vil man jo bare være der den andre er....jobbmuligheter for den ene eller andre er det vel som styrer hvem som flytter hvor....
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16