Angela sier: En mann som vil drikke kaffe ute med meg ? Sandnes / Stavanger
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
roy2
Opprettet 19.03.2016 av roy2, mann, 51 år, Vest-Agder.
Feminisme: Satan's plan for å ødelegge en god kristen familie!
Den feministiske ideologien er kanskje den mest ødeleggende ideologien Satan har funnet på for å ødelegge en god kristen familie. Denne ideologien går blandt annet ut på å få begge foreldrene ut i jobb slik at Staten kan oppdra barna i en kristendomsfientlig oppdragelse og påvirkning. Dem som ikke forstår det må være hjernevasket!

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 19.03.2016 av Anonym
Man kan jo også lure på hvem som er din oppdragsgiver når du går så hardt ut som dette med fordømmelse. Men etter å ha tenkt litt over det, så kommer jeg til at du kanskje bare underholder deg selv ved å sette fram urimelige og provoserende påstander, og samtidig "safe" ved å avvise alle potensielle innsigelser som ugyldige. Det er ikke pent gjort. Men du har det kanskje ikke så greit, og trenger å blåse deg opp litt på en lørdagskveld. Du virker som en engasjert fyr siden du skriver en del innlegg her. Hva med å komme med noe som bygger opp? Noe som gir folk mot med på veien. Mot og kjærlighet. Guds fred.
Anonym
#2. Postet 19.03.2016 av Anonym
https://www.youtube.com/watch?v=UxpVwBzFAkw

Jeg er enig med deg, men vil gå lenger. Feminismen ødelegger ikke bare familien, den er i ferd med å ødelegge hele den vestlige sivilisasjonen slik at vi snart står hjelpeløse overfor en aggressiv, maskulin, invaderende religion.

Ta en titt på denne videoen som forklarer alt i detalj hva som er i ferd med å skje. Den er ikke engang religiøs/kristen, men ser verden ut i fra et sekulært synspunkt.

Menn har sluppet kvinner for langt "fri". Kvinner er ikke sivilisasjonsbyggere eller de holder sivilisasjonen oppe. Det er det menn som gjør, vel og merke dersom de får hjelp av sine kvinner til å gjøre det i et harmonisk samspill. Slik situasjonen er i Europa nå er den livsfarlig. Det fødes ikke nok barn innenfor vår sivilisasjon til å holde den oppe samtidig som vi invaderes av en fremmed og aggressiv mannskultur hvor såkalt "feminine verdier" har null og niks innflytelse. Mange feminister omfavner av uvisse grunner denne kulturen og tror den kan omformes.

De ENESTE som kan forsvare vestlige kvinner er vestlige menn. Og da mener jeg MENN og ikke feminiserte menn, homoer, metroseksuelle og andre avvikere. Kvinner kan IKKE forsvare seg selv mot en invaderende kultur. Det å feminisere menn i feminismens ånd er i virkeligheten kulturelt selvmord. Vestlige kvinner vil, dersom de ikke forandrer kurs, finne at ingen lengre vil være i stand til å forsvare dem. Resultatet vil, dersom de ikke endrer kurs, være at de vil få 3 valg: Enten kan de overgi seg til den fremmede kulturen og bli en del av den. Eller de kan gå i fangenskap og bli slaver av denne kulturen. Eller de vil dø. Så enkelt er det.
Anonym
#3. Postet 19.03.2016 av Anonym
Hvis du har lyst til å gi deg ut for å være sivilisasjonsbygger kan det være en god idé å begynne med å lære noe så enkelt som rettskriving (så å si...). Det heter: vel å merke, ikke "vel og merke"... Etterpå kan du lese gjennom det du selv har skrevet, gjerne to og tre ganger, så kan du printe det ut på papir, rulle sammen papiret til et kremmerhus, og til sist stappe det opp et sted hvor du syns det kan passe, eller som bare fascinerer deg... Dette svadapratet som forsøker å gi kvinnekampen og kampen om likestilling mellom kjønnene skylden for verdens elendighet er bare patetisk. Oppfør dere som menn. Ikke som skruller.
Anonym
#4. Postet 19.03.2016 av Anonym
Du har rett Roy.
Anonym
#5. Postet 19.03.2016 av Anonym
Hvis du har lyst til å gi deg ut for å være sivilisasjonsbygger kan det være en god idé å begynne med å lære noe så enkelt som rettskriving (så å si...). Det heter: vel å merke, ikke "vel og merke"... Etterpå kan du lese gjennom det du selv har skrevet, gjerne to og tre ganger, så kan du printe det ut på papir, rulle sammen papiret til et kremmerhus, og til sist stappe det opp et sted hvor du syns det kan passe, eller som bare fascinerer deg... Dette svadapratet som forsøker å gi kvinnekampen og kampen om likestilling mellom kjønnene skylden for verdens elendighet er bare patetisk. Oppfør dere som menn. Ikke som skruller.
Slikt skriver man når man ikke lengre har argumenter å komme med, dust!
Anonym
#6. Postet 20.03.2016 av Anonym
Pudding, får jeg vel si, siden du kaller meg "dust". Har du selv argumenter? Kjør på! Gleder meg til å se dem. Forklar meg hvordan feminismen undergraver "sivilisasjonsbygget" ditt.. Tipper det blir "smått", men jeg lytter.
Anonym
#7. Postet 20.03.2016 av Anonym
Det blir forklart i videoen dersom du er interessert, men det er du helt sikkert ikke. Du må gjerne prøve å trolle litt her du store "mann", men det gidder jeg ikke å bruke energi på. Jeg har sagt det jeg skal om denne saken, så får andre legge til, eller trekke fra som du ønsker.
Anonym
#8. Postet 20.03.2016 av Anonym
Takk for tilliten. Kanskje jeg tryller (eller "troller" som du kaller det) i morgen. Men videoen forklarer fint lite, og det samme gjør dine utlegninger, og neste gang du prøver å late som om argumenter og postulater er det samme, så kan du huske på meg, og at det jeg etterspør er hvordan noen menn, for eksempel du, har mage til å si noe sånt som at de har "sluppet kvinnene for mye fri"!? Ser du ikke hva du selv sier? Blir neste innlegg fra deg om båndtvang kanskje? I så fall bør du få deg en hund eller to. Kvinner utgjør minst halvparten av jordens befolkning, og du gjør deg selv mye mindre enn du faktisk er ved å objektivisere dem.
Anonym
#9. Postet 23.03.2016 av Anonym
Den feministiske ideologien er kanskje den mest ødeleggende ideologien Satan har funnet på for å ødelegge en god kristen familie. Denne ideologien går blandt annet ut på å få begge foreldrene ut i jobb slik at Staten kan oppdra barna i en kristendomsfientlig oppdragelse og påvirkning. Dem som ikke forstår det må være hjernevasket!
Her er jeg både enig og uenig. Enig fordi jeg er også skeptisk til det sosialistiske prosjektet som går ut på at staten skal styre og bestemme "alt". Uenig fordi jeg ikke mener at man kan trekke en så enkel konklusjon som at Satan står bak at begge foreldre må ut i jobb sik at Staten kan oppdra barna. De fleste kvinner velger tradisjonelle omsorgsyrker og det tror jeg er noe som er lagt ned i kvinnen fra skapelsen av. Det betyr ikke at Gud ikke kan legge andre yrkesvalg ned i kvinner som et kall.

Når vi ser på andre samfunn som er styrt av menn, så er kvinnen redusert til noe uten verdi. Det er mer Satans verk enn at norske og vestlige kvinner er yrkesaktive og mer likeverdige menn.

Jeg tror på likeverd. Likestilling er bra også, men 100% likestilling er umulig - rett og slett fordi vi er skapt forskjellig. Likeverd derimot er mulig. Et samfunn som er bygget på likeverd er et sunt samfunn. Derfor burde vi hatt et samfunn som ga oss like muligheter. Det vil også si at samfunnet la til rette for at de kvinner (eller menn) som faktisk kunne tenke seg å være hjemmeværende skal ha muligheten til det økonomisk. Flere hjemmeværende vil gi mindre stress, bedre familier, bedre ekteskap m.m.

Tvang er det motsatte. I dag tvinges familier til å ta andre valg fordi de må. Frihet er derimot løsningen. Frihet til å ta egne valg. Frihet til å tro på hva man vil og frihet til å mene og si hva man vil. Denne friheten betyr også at noen vil ta valg som du og jeg ikke liker, men som vi faktisk må akseptere og respektere.

Jeg tror vi kristne bør fokusere mer på JESUS. Ikke tvinge kristne tanker og løsninger ned over hodene på mennesker, men faktisk be om folks frelse. I Norge har kristne resignert og blitt mer og mer sekulære. Nå er ikke meningen min at vi skal gå bakover i tid, vi skal ikke bli mer pietistiske og gammeldagse, men hvis vi snur fokuset vekk fra fokuset på hva alle andre kristne gjør og ikke gjør og fokuserer mer på å få flere mennesker til å tro på Jesus Kristus, da vil også samfunnet endre seg.

Vi endrer ikke samfunnet med å bli mer ekstreme, mer fanatiske og radikale, men ved å være mer medmenneske, ved å vise mer av Jesu hjerte. Vi frelser ingen med "pekefingerevangeliet", men med å vise frem Jesu nåde.
jalla
#10. Postet 23.03.2016 av jalla
Eg er meir bekymra for ideologien til trådstartar, og hans heiagjeng
Angela sier: En mann som vil drikke kaffe ute med meg ? Sandnes / Stavanger
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16