Fryd sier: Ønsker alle her på KD en velsignet påske :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Fritid > Debatt

Anonym
Opprettet 22.02.2016 av Anonym.
Singeltreff for kristne på Romerike.


Vi er mange single her inne. Noen leter etter ny kjærlighet, andre etter vennskap og felleskap. Jeg bor på Romerike nord for Oslo og lurer på om det finnes andre single fra Romerike som kunne tenke seg å treffes IRL og ikke bare chatte her på nett?

Hva er tanken bak? Meningen er ikke at dette skal være en gigantisk massedate, men rett og slett en mulighet til å være sosial og ha fellesskap som single. Det kan være så enkelt som at vi samles på et felles sted her på Romerike for å snakke sammen og f.eks. grille til at vi samles på Peppes Pizza e.l., bowling etc. Mulighetene er mange.

Bor du utenfor Romerike er du selvsagt hjertelig velkommen til å være med.

Er dette noe som er interessant for deg, så håper jeg du gir respons. Så ser vi hvordan vi administrerer dette etterhvert :).

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 23.02.2016 av Anonym
Godt initiativ! Jeg bor i Oslo selv, men tar gjerne turen til f.eks Lillestrøm hvis en gjeng møtes der. For min del (og nå snakker jeg kun for meg selv) så er det bare avhengig av at det er greit å komme seg til møtestedet med kollektivtransport, siden jeg ikke har bil.
Synes det er en god tanke å lage noe sosialt som ikke er tenkt som dating, men noe hyggelig som vi single i området kan gjøre sammen.
Hva tenker dere andre? Vi er jo mange i nabolaget, hvis vi tenker litt rundt Romerike i tillegg!
(nå så jeg akkurat at det var for opp til 45 år, men skitt au! Jeg lar svaret ligge, om ikke jeg er innafor akkurat dette treffet, så kan det gjelde for andre treff senere )
Anonym
#2. Postet 23.02.2016 av Anonym
Takk for innspill :). Treffes vi f.eks på Lillestrøm er jo tog et godt alternativ for de som måtte bo i Oslo. Jeg fjernet aldersbegrensningen :)
Fryd sier: Ønsker alle her på KD en velsignet påske :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16