Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 11.02.2016 av Anonym.
Debatt innlegg som forsvinner
Hei

Har opplevd at debatt innlegg som eg har skrevet forsvinner eller flytter på seg....
Til dømes ser eg på en debatt som eg følger med på at innlegg som eg har skrevet har flytta på seg
og svaret som eg fikk på det innlegget eg svarte på står en helt annen plass.....

Er det andre enn meg som har opplevd dette??

KristenDate sletter dere innlegg??? eller flytter på de?? Sannsynligvis ikkje :)
så da vil eg tro det er kommet ein bug hos dere....

Håper dere kan fikse det :)

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 12.02.2016 av Anonym
No har svar-innlegget eg skrev på den aktuelle debatten forsvunnet også....
eg har ikkje sletta det sjølv.... Sletta dere det?

Ser forøvrig at det er forsvunnet flere andre innlegg også frå andre...

Man ser dette fordi man ser at svarinnlegget mitt og en annens blir besvart av trådstarter....
Så man skjønner jo at det er noko som mangler....

Er det en bug hos dere??
Anonym
#2. Postet 12.02.2016 av Anonym
Hei TheTravler. Vedkommende som har publisert et innlegg kan også slette svarinnlegg, men jeg vet ikke om det er dette som har skjedd i ditt tilfelle.
Anonym
#3. Postet 13.02.2016 av Anonym
Hei TheTravler. Vedkommende som har publisert et innlegg kan også slette svarinnlegg, men jeg vet ikke om det er dette som har skjedd i ditt tilfelle.
Hei RemiS

Om eg har skjønt deg riktig no så mener du at Trådstarter kan slette innlegg også... Isåfall stemmer ikkje dette.
For da hadde eg hatt mulighet til slette ditt. Noko som eg ikkje har :) Heldigvis.........

Ja eg veit at den som skriver eit innlegg har mulighet til å slette SITT eget innlegg. men ikkje andre sitt.
t.d Som at eg hadde hatt mulighet til å slette mitt innlegg. Men her er greia at EG har ikkje sletta mitt innlegg...

pinlig nok så sjekka eg før eg postet dette eg skriver til deg no : om innlegget fortsatt var forsvunnet
men no er det der merkelig nok.... Takk for svar Remi... :)

No har eg hørt at det har vært en oppdattering eller noko slik på KD i forgårs går og at det kan ha skjedd noko
i den prosesen.. Så vi får gå ut ifrå det.... :)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16