Lilly44 sier: Sol ute sol inne, sol i hjerte sol i sinne :) I hverfall her i Bergen. Ønsker dere en strålende dag, og håper du vil skrive til meg :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 29.11.2015 av Anonym.
Kristendate ikke Sexdate!


Jeg har fått kontakt med ei via Kristendate som valgte å avslutte medlemskapet sitt her på grunn av mange dårlige opplevelser fra menn her inne, blant annet menn som direkte spør om erotikk og sex. Hennes profil her på KD ga et klart og tydelig signal om at hun ikke søkte etter kjæreste eller et langvarig forhold, heller ikke en flirt, men en venn.

Det er helt greit at også kristne menn (og kvinner) liker erotikk og sex, det gjør også jeg, men det er noe fantastisk som man burde dele med den man elsker. Alt annet blir feil i mine øyne.

Hva er det egentlig som foregår her? Jeg har vært innom flere forskjellige nettdatingsider og fått høre at jenter og kvinner der inne også får meldinger fra det jeg vil kalle seksuelt frustrerte menn. Noen sender til og med nakenbilder av seg selv osv.

Grunnen til at mange av oss valgte KD er jo fordi vi ønsker oss en kristen venn eller kjæreste, ikke fordi vi leter etter en tilfeldig sexdate! Er det da menn her inne som tror at kristne jenter og kvinner er "lette på tråden"? Er de kristne eller bare later de som at de er det?

Nå skulle man tro at man slapp slikt på en side som KD, men det ser altså ikke slik ut :(. Jeg synes det er trist at kristne jenter og kvinner forlater KD på grunn av slike opplevelser. Det hadde vært interessant å høre om hvilke erfaringer dere har. Er det flere jenter/kvinner som har slike opplevelser fra menn her inne?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 29.11.2015 av Anonym
Jeg kan tenke meg det er menn som i utgangspunktet blir medlem her for å komme i kontakt med en kristen dame, fordi de synes det er pirrende...pga høyere moral enn verdens damer..prøver å friste med nakenbilder...med motsatt effekt..tåpelig spørr du meg.
Anonym
#2. Postet 29.11.2015 av Anonym
Ja, det er veldig trist at menn ikke kan oppføre seg på en datingside. Uansett om man er på KD eller andre datingsider, så får man høre dette om at det finnes menn som ikke kan oppføre seg. Det er nok vanskelig å få helt slutt på dette. Men de som opplever å få slike meldinger, bør rapportere dette til administrator som da kan vurdere å få sperret og slettet slike profiler. Blokkering hjelper ikke stort; da vil de bare gå videre og trakkasere noen andre.

For en tid tilbake rapporterte jeg en mistenkelig profil. Jeg fikk en melding fra en ung utenlandsk dame med en historie som bar preg av å være falsk. Dagen etter ble profilen slettet av administrator. I mitt tilfelle var det ikke skrevet noe om sex, men det gikk på en historie om som i neste omgang ville gått ut på å be om penger til en reise. Man må være obs på falske profiler også. Ikke alle er den de utgir seg for å være.

Men jeg regner jo med at dette er unntakene. De fleste her inne har nok ærlige hensikter. Til alle som leser dette: Lykke til!
Anonym
#3. Postet 30.11.2015 av Anonym
Ja, det er veldig trist at menn ikke kan oppføre seg på en datingside. Uansett om man er på KD eller andre datingsider, så får man høre dette om at det finnes menn som ikke kan oppføre seg. Det er nok vanskelig å få helt slutt på dette. Men de som opplever å få slike meldinger, bør rapportere dette til administrator som da kan vurdere å få sperret og slettet slike profiler. Blokkering hjelper ikke stort; da vil de bare gå videre og trakkasere noen andre.

For en tid tilbake rapporterte jeg en mistenkelig profil. Jeg fikk en melding fra en ung utenlandsk dame med en historie som bar preg av å være falsk. Dagen etter ble profilen slettet av administrator. I mitt tilfelle var det ikke skrevet noe om sex, men det gikk på en historie om som i neste omgang ville gått ut på å be om penger til en reise. Man må være obs på falske profiler også. Ikke alle er den de utgir seg for å være.

Men jeg regner jo med at dette er unntakene. De fleste her inne har nok ærlige hensikter. Til alle som leser dette: Lykke til!
Ja, slike falske profiler som du nevner her finnes på alle datingsider. Svindlere finnes også. Har rapportert flere selv og de har blitt slettet. Vi menn er liksom ikke plaget med vulgære meldinger, kun et par ganger har jeg fått slike gjerne i en kombinasjon med at de til slutt trenger penger. da er det bare å rapportere.

Synes likevel det er trist at jenter og kvinner som leter etter seriøst vennskap eller kjærlighet med en kristen mann velger å forlate sider som denne på grunn av slike meldinger :(.

I mitt tilfelle var jeg tydeligvis en "frisk pust" som gjorde at hun ville fortsette vennskapet på Facebook siden hun slettet profilen sin her.
Anonym
#4. Postet 30.11.2015 av Anonym
Har erfart at menn her inne sender meldinger privat om deres drifter,men på felles-chat er de så rene som rent kan bli...( Hvor er spy-posen....? )
Lilly44 sier: Sol ute sol inne, sol i hjerte sol i sinne :) I hverfall her i Bergen. Ønsker dere en strålende dag, og håper du vil skrive til meg :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16