Øystein-Skum93 sier: Vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet. Ikke en eneste plass nei på Vestlandet!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Debatt

KristenDate
Opprettet 23.09.2015 av KristenDate, mann, 49 år, Akershus.
Nytt forumrom: Diverse saker
Flere har ønsket et rom der saker som ikke passer inn i våre øvrige forumrom kan diskuteres. Vi har derfor nå opprettet dette rommet for "diverse saker".

Vennlig hilsen
KristenDate :)

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 09.04.2016 av Anonym
Her er mange passive brukerprofiler kor det ikke har vært aktivitet på flere mnd.
Burde ikke disse fjernes?
Anonym
#2. Postet 10.04.2016 av Anonym
Her er mange passive brukerprofiler kor det ikke har vært aktivitet på flere mnd.
Burde ikke disse fjernes?
Dette har vært oppe før, men problemstillinga er like aktuell no... Eg var av den samme oppfattning før
men har bytta " side " om man kan seie det. Og seier at man trenger ikkje slette de, De er ikkje i vegen for nokon...

OM det ikkje allerede er slik så kan man heller på søket vise de som er online og sist aktive først.
og til lenger tid man har vært offline til lenger bak kjem man i søka..

Det kan være mange grunner til at man er offline.
Anonym
#3. Postet 10.04.2016 av Anonym
Et annet tema som har vært oppe tidligere er et ønske om å merke de profilene som har betalt eller de som er her gratis. På den måten kan vi vite hvem som faktisk kan kontakte oss og hvem som ikke kan. Det må jo være frustrerende om man sender en melding til en person som ikke svarer uten å vite hvorfor. Er det en profil som er merket gratismedlem kan personen få beskjed om at han eller hun har mottatt en melding, men at de må bli betalende medlemmer før de kan lese og/eller svare på meldingen.

I mine øyne er KD den beste nettsiden for oss som ønsker oss en kjæreste eller venn med kristen tro og livssyn. Som bruker vil jeg gjerne bidra til å gjøre siden enda bedre :)
Øystein-Skum93 sier: Vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet. Ikke en eneste plass nei på Vestlandet!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16