Strikkemormor sier: God helg.Det hadde vært godt å ha en god venn å snakke med når livet butter i mot..to litt vonde dager..
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 27.06.2015 av Anonym.
PROFILBILDER
Jeg undrer meg stadig over personer som lager en profil fordi man ønsker seg en venn eller en kjæreste, men bilder det legger man ikke ut. Hvorfor? Jeg har sluttet å kontakte profiler uten bilde(r), eller for å si det slik. Da skal teksten være spesielt god før jeg gjør det.

Så registrerer jeg at noen legger ut bilder av blomster og vakker natur. Lurer på hvor mange av dere jenter som hadde kontaktet meg om alle mine bilder var av bil og motor?

Nei, det er mulig det bare er meg, men er man seriøs bør man legge ut bilder av seg selv og gjerne noen som viser litt hva du som engasjerer deg! Bildene er jo der for å skape interesse, ikke sant?

Nå mener jeg ikke at KD skal pålegge folk å legge ut bilder, men jeg forstår rett og slett ikke hvorfor folk ikke gjør det. Vil de ikke markedsføre seg selv?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 01.07.2015 av Anonym
Jeg ser hva du mener, men det kan vel være brukere som ikke er aktive, eller kanskje de er redde for at bildene skal bli misbrukt? Jeg merker selv at jeg er litt skeptisk til at hvem som helst kan se og lagre mine bilder som de selv vil ;)
Anonym
#2. Postet 06.10.2015 av Anonym
Jeg velger å ikke ha noe profilbilde fordi KD viser bilde av sine medlemmer (innloggede eller sist innloggede) på forsiden av nettsiden sin. Dvs ALLE i hele verden kan se profilbildet til de 15 siste som er innlogget eller noe sånt. Jeg har ikke behov for å være anonym her inne, men resten av verden (kolleger, barn, venner,familie,naboer...) har ikke noe med hvilke nettsider jeg er inne på. Skjønner selvsagt at det skal litt til om noen jeg kjenner tilfeldigvis "blar forbi" nettsiden til KD akkurat i det jeg er innlogget, men prinsipielt... Jeg har i stedet et par bilder i mitt fotogalleri og tenker at de som er interessert i å se hvem jeg er, klikker videre rundt i profilen min og ser bilder av meg der. Jeg er enig at det er fint å se personen også. Vi sier alle at det indre er viktigst, men det er jo utseendet vi ser aller først.
Jeg er mer opptatt av dårlige profiltekster. En mann som skriver godt om seg selv, og har en spesiell tone - gjerne noe som skiller seg ut - er mye mer attraktiv enn en kjekkas som skriver en halv linje som "kjekk kar søker likesinnet jente" eller noe sånt!
Strikkemormor sier: God helg.Det hadde vært godt å ha en god venn å snakke med når livet butter i mot..to litt vonde dager..
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16