Strikkemormor sier: God helg.Det hadde vært godt å ha en god venn å snakke med når livet butter i mot..to litt vonde dager..
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 02.05.2015 av Anonym.
Gode beskrivelser av Europa fra Vladimir Putin.
http://www.liveleak.com/view?i=716_1382997640

Godt at iallefall en eneste statsleder har en viss grad av klarsyn.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 08.05.2015 av Anonym
Putin er den eneste statsleder i dag som forsvarer de kristne verdier og moral. Det er en dyp tragedie. Hvorvidt Putin er oppriktig, det kan jeg ikke svare på. Men dersom han er, betyr det at det kristne Europa trenger Putin.
august afternoon
#2. Postet 09.05.2015 av august afternoon
En bra tale...annbefales.
Anonym
#3. Postet 16.05.2015 av Anonym
Putin er forøvrig også omtrent den eneste statslederen i den ikke-muslimske verden som sier fra om massakreringen av kristne rundt omkring i muslimverdenen. Nå sist var han også en av de få som klart kalte det barbariske tyrkiske folkemordet på 1.5-3 millioner kristne armenere for det det var, nemlig FOLKEMORD(MASSEMORD). Han deltok også i minnemarkeringen i Armenia nylig.

Han har også påpekt hvor ubegripelig det er at Vesten og spesielt USA har støttet(og fortsatt støtter) Den frie syriske arme i Syria med masse våpen og penger. Sannheten er at Den frie syriske arme er praktisk talt like ille som IS. De har massakrert folk for fote de også. Bl.a har de også skåret ut hjertene på flere av menneskene de har drept og spist det for åpent kamera (med motivasjon fra Koranen og Hadith). De klippene ligger åpent på nett, men jeg skal ikke legge dem ved her, for å si det sånn...

Nei, jammen godt vi har Putin har i verden. For litt siden hørte jeg forøvrig sjefsrabbineren i Moskva sa at Putin var jødenes største beskytter og hvis Putin falt ville det være en katastrofe for jøder i Russland og omegn..
Her er en artikkel om det:http://shoebat.com/2015/04/29/senior-rabbi-of-russia-says-if-you-get-rid-of-putin-it-will-greatly-endanger-the-jewish-people-in-russia-putin-helps-and-supports-the-jews/

Men for all del, han kan ha negative sider han også,dog virker han veldig mye bedre enn de andre veige og tåpelige lederne i den ikke-muslimske verden, kanskje med unntak av Canada.
Anonym
#4. Postet 02.06.2015 av Anonym
De har sine svin på skogen alle mann. USA er værst.
Anonym
#5. Postet 02.06.2015 av Anonym
Putin var best da han sa at den dagen den ortodokse kirken fikk lov å bygge kirker i Mekka, da skulle muslimer få lov å bygge moskeer i Moskva
Anonym
#6. Postet 02.06.2015 av Anonym
Tommel opp!
Anonym
#7. Postet 03.06.2015 av Anonym
Og etter min mening burde usa begynne med å legge ned HAARP forsknings stasjonene på.Puerto Rico og i Alaska. Her har også Norge sine svin på skogen med en stasjon i Tromsø. Noen burde gå dette etter i sømmene.
Anonym
#9. Postet 04.06.2015 av Anonym
Man trenger ikke gå i tekniske detaljer for da vil hverken politikere eller mannen i gata forstå..jeg mener kort og godt at det er alt formange tullete ting man forsker på som er i strid med Guds vilje. Vet noen forresten hvor mange som jobber ved HAARP anlegget i Tromsø. Jeg mener de burde finne noe mer nyttig å forske på.
Og så var det Putin da som etter min mening prøver å vinne flest mulig kristne over på sin side. Og han bruker de homofile til det ved å ta avstand fra homofili. Jeg er hetero bare så det er sagt. Det jeg tror foregår er at han prøver å få innlemmet flest mulig av de tidligere sovjetstatene i den øst asiatiske union der russland er medlem.
Men nå er vi inne på politikk og det er ikke dette forumet.

Kilde: Erika Fatland med boka Sovjetistan
Strikkemormor sier: God helg.Det hadde vært godt å ha en god venn å snakke med når livet butter i mot..to litt vonde dager..
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16