Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Fritid > Debatt

Anonym
Opprettet 10.12.2014 av Anonym.
Prosjekt 2015! For deg på KD :)
Folkens! Vi var en gjeng på chatten i kveld som snakket om mål og drømmer for året som ligger foran oss. Og så kom vi på en ganske kul idè.. ;) Vi samler en god gjeng her på KD, begge kjønn, alle aldre, fra alle fylker.. og så lager vi oss noen mål for 2015. Noe du vil oppnå rett og slett. Det kan være kosthold, trening, studier, jobb, kurs, frivillig arbeid, menighet/tjeneste, lese bibelen på ett år, begynne med en ny fritidsaktivitet, reise til et land du aldri har vært i før, lese 35 bøker, få deg hund, gå 10 toppturer, melde deg på Idol (eller Jakten på Kjærligheten?!), farge håret blått, forandre noens liv, bake boller og lage nabofest.. kun fantasien setter grenser!

Poenget er at vi skal la 2015 bli noe mer enn "nok et år forbi". Vi skal sette oss mål, og nå dem! Jeg kan skrive motiverende blogger :) Og så skal vi bruke denne tråden på forumet til å motivere hverandre underveis. De som vil kan poste bilder. Legge inn motiverende sitater.. Motiverende bibelvers. Dele treningsspilleliste.. u name it.. Kanskje målet ditt er å date en person per måned? ;) Siden det er en date-side, tenkte vi at når målet/målene er nådd, MÅ man på date;) Mål nådd = date. Med hvem bestemmer du selvfølgelig selv, men det er jo kjekt om det med noen fra siden her :) Er det flere som når målene samtidig, kan det planlegges dobbeldate;) Eller trippeldate! For dem som synes det er kjekkere:) (P.S.: Du trenger ikke skrive f eks hvor mye du skal ned i vekt, hvis det er målet, men f eks at du skal trene (hva/hvor ofte/hvordan osv) og spise sunt:) Man trenger ikke være mer personlig enn man vil liksom:) Poenget er at man har et mål, og at man selv vet når det er nådd:)

Så... Hvem tar utfordringen?! :D

Svar på innlegg

Blidoggod
#1. Postet 02.01.2015 av Blidoggod
Jeg tar gjerne utfordringen:)
Anonym
#2. Postet 03.01.2015 av Anonym
Eg har satt mine mål......

1. betre kosthold & trening
2. ta opp igjen skole eller finne en annen jobb..
3. få en betre økonomi...
4. Lese meir i Bibelen.....
Anonym
#3. Postet 06.04.2015 av Anonym
Jeg tar utfordringen :)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16