Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Fritid > Debatt

Anonym
Opprettet 10.05.2012 av Anonym.
23. Mai 2012 i Stavanger/Sandnes.
Hei på dere.

Jeg lurer på om noen har lyst til å komme sammen den dagen å gå ut å spise middag og kanskje en tur på bowling eller noe annet kjekt?

Jeg kommer til å være i Stavanger fra ca kl 15.00 og utover dagen litt så vet dere det :)

Rop ut om noen har lyst til å joine å finne på noe :)

Vennlig hilsen Rudi

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 10.05.2012 av Anonym
kjempegod idee, bor desverre for langt unna, håper dere blir en gjeng, kos dere masse:)
Anonym
#2. Postet 13.05.2012 av Anonym
Ser dårlig ut så langt, hehe, men det er da lov å håpe at noen har lyst til å komme sammen :)

En enkel middag er jo alltid nødvendig, så hadde vært koselig om jeg fikk noen å gå med :)
Anonym
#3. Postet 19.05.2012 av Anonym
Heisann:)

Syns det er et kjempebra tiltak du drar igang, og sku gjerne vært med men kan ikke den kvelden.
For egen del vil jeg gjerne utvide mitt "kristne nettverk" her i Rogaland, og da er slike tiltak mitt i blinken:)

Bare å dra i gang andre ting, og så vil det forhåpentligvis være flere som henger seg på. Hyggelig å bli en gjeng liksom..:)
Anonym
#4. Postet 21.05.2012 av Anonym
Det passer desverre dårlig den dagen,
men er bra at du tar intiativ til å prøve å få med deg folk.

Håper for din del at det er noen som stiller opp og vil være med å spise.
Og blir med deg på bowling etterpå.

Hilsen verdifull79
Anonym
#5. Postet 21.05.2012 av Anonym
Heldigvis så er det ingen krise om det bare blir meg, hehe... Jeg valgte den dagen fordi da har jeg fri, og at ikke alle har fri på samme dag må man jo takle ;)

En ting skal jeg hvertfall, å det er å få meg en skikkelig god og lang massasje ;) (Groupon.no)

Så får vi se hva som skjer eller ikke skjer, hehe, det blir nok en varm og god dag uansett, og da skal vi ikke klage :)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKristenDate Magasinet – Tro og håp, kjærlighet, historier
annonseRadio 3:16 – Last ned appen