Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 29.04.2012 av Anonym.
videopresentasjon og webcam på chatten
Jeg synes det hadde vært bra med en funksjon hvor man kunne laste opp en presentasjonsvideo av seg selv :) Noe av det som er vanskelig med nett-dating er at man ikke har sett de andre "live", kun på bilde. Og de fleste av oss som har møtt folk via nettet, vet at bilder kan være veldig ulike virkeligheten... En video hvor man kort presenterer seg hadde vært supert å hatt på hver enkelt profil!

I tillegg synes jeg det burde være mulig å bruke webcam på chatten, så man kan se de man chatter med :) Kanskje da spesielt på privatchat :)

Til slutt vil jeg komme med et ønske om at man kan fylle ut en personlighetstest. Dette finnes på flere andre datingsider, og så kan man få opp en oversikt over hvor mange prosent man matcher med folk. Dette er seriøse tester som er laget av fagfolk, psykologer o.l.

Og helt (!) til slutt vil jeg at det skal gå an å få litt mer utfyllende info på profilene. De er litt enkle, og man får egentlig ikke noe særlig inntrykk av folk, hvis ikke de er veldig flinke til å skrive en utfyllende profiltekst.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 29.04.2012 av Anonym
Godt å se at det er flere som tenker i retning at man har lyst til å MØTE den rette her inne....

Og skal man få et godt inntrykk av folk så må man ha muligheter på siden ;)

Takk for at du formulerer det godt Ref ;)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16