Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Fritid > Debatt

Anonym
Opprettet 24.11.2014 av Anonym.
TREFF I 2015?
Hei. Dette er et generelt spørsmål hvorvidt det finnes interesse for et treff i 2015. Da tenker jeg i hovedsak med tanke på muligheten av å bli bedre kjent, kanskje for noen å etablere vennskap. Det måtte være i området Tønsberg-Oslo. Gi tilbakemelding på hvem som kan være interessert. Det er heller ikke bindende å vise sin interesse.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 24.11.2014 av Anonym
For meg så hadde det vært intresant. Men kvifor MÅTTE det være Tønsberg - Oslo området?? Kva med
trondheim området?? Det er midt i landet.. Husk på at vi har medlemer får kirkenes i nord til lindesnes i sør.
Så mest rettferdig måtte vel vært og ha det midt i landet. Men dette er det "evig krangelen".
kvar skal vi arrangsere eit treff.. ;)

Men uansett kva området err så høres dette intresant ut. Det må bærre klaffe med jobb og ferier.
burde kansje arrangsert dette som ei helg. Kansje vi skulle fått litt hjelp med nokon som kan dette.
og har kontakter som kan gjære dette til litt billigare treff......

Uansett når man passerer frå desember til januar og 2014 til 2015 så må man begynne for alvor
å bestemme en plass. Den som arrangserer bestemmer plass, og kva dette skal koste.
Og sjølvsagt er det Binande påmelding.
Anonym
#2. Postet 25.11.2014 av Anonym
Jeg tror ikke det er veldig mange på østlandet som vil ta turen hverken til Bergen, Trondheim eller Bodø. Da vil det være en bedre ide å få til egne møter i de ulike områder av Norge.
Anonym
#3. Postet 25.11.2014 av Anonym
Jeg tror ikke det er veldig mange på østlandet som vil ta turen hverken til Bergen, Trondheim eller Bodø. Da vil det være en bedre ide å få til egne møter i de ulike områder av Norge.
you make my point. trur du at folk frå Trondheim og oppover mot kirkenes vil ned til østfold da.??
Men du har kansje rett. at man har forskjellige treff. ett i trondheim og et på sør øst landet.
Men uansett så kvar eit treff blir arrangsert så er det *alltid* nokon som er
misfornøgd.

For the record. Eg er gjerne med på treffet uansett. :)
Anonym
#4. Postet 29.11.2014 av Anonym
Jeg synes det er greit å ha treff der majoriteten av antall medlemmer befinner seg, og gruppert i alder, sånn sett synes jeg at Osloområdet høres spennende ut. Jeg synes at kristendate kunne bidra litt med denne statistikken og fulgt opp med et treff, jeg ser meg selv litt som en gnien gjerrigknark om jeg ikke flytter litt på meg for å treffe ei bra dame:) er litt ferdig med sofadating som ikke går noen vei:)
aminora
#5. Postet 07.12.2014 av aminora
Jeg synes det høres interessant ut og synes treffet skal legges litt til nærområdet til den som drar igang og arrangerer treffet. For hvis de som drar i gang det bor på østlandet, er det tungvindt for den å planlegge noe som skal foregå i Trondheim. Da er det i så fall bedre at noen fra Trøndelag drar i gang, synes jeg. Interessant er det uansett. Selvsagt må det jo passe med fri fra jobb og sånt :)
Anonym
#6. Postet 09.12.2014 av Anonym
Eventuelt ha et treff for hvert fylke, siden ingen vil flytte på seg? :P
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16