Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 23.11.2014 av Anonym.
Edens hage er en symbol på profeti i endetiden uten slange.
Jehova, en mann og dens motstykke; men ingen slange.
Mannen har ingen valg og damen vet at det er bare mannen de må adlyde hverandre.
Jehova har ingen følelse og nerve fordi ugudelige skapninger ødela alt.
Mannen og dame må føde kun èn gutt og èn jente for så å la begge barna herske over foreldre så dukker foreldre opp igjen som barna sånn at foreldre hersker over barna igjen, nøyaktig 3 menn og 3 damer men bare 2 menn og 2 damer (Fire livsvesener).
De fire livsvesener er slaver for hverandre og de må bære seg selv og under uendelig hardt arbeid uten kjærlighet og nåde, ingen tårer.
Jehova er ingenting som de fire livsvesener har dannet (1. Mos 1:2).
Og Jehova har aldri sett dagens lys og gjort sånn at skaperverket generer seg selv utenfor Skaperen uten noen form for kontroll (Daniel 2:31-45).
Hvis dere legger merke til Daniel 2:35 ordet fjell, hva tror dere Djevelen fortalte til Jesus Kristus.
Så hvordan tror dere Skaperverket blir?

Hvorfor tror dere at jøder tror at Gud kan ikke lage barn? Det er det som kan skje i framtiden.
Hva tror dere Gud egentlig betød da menneskene forstod ikke begrepet? Jeg tror det ligner veldig på en datamaskin fordi det er hexagon og sirkel på planeten Saturn; det kan dere gjenskape i en 3D modellerings program f.eks Blender 3D, 3Dsmax.

Svar på innlegg

compaq
#1. Postet 24.11.2014 av compaq
Djevelen oppnådde nøyaktig det han hadde planlagt med den løgnen han fortalte Eva. Hun trodde på den og var ulydig mot Gud. Hun fikk også sin mann til å bryte Guds lov. Djevelen påstod at menneskene kan klare seg uten Guds help. Han hevdet også at han ville kunne vende alle Adams og evas framtidige etterkommere bort fra Gud.

Jehova Gud kunne naturligvis ha tilintetgjort Satan med en gang.Men det ville ikke ha besvart de spørsmålene som Satan hadde reist. spørsmål som andre engler kunne fortsette å tenke på. Gud lot derfor Satan få en viss tid til å prøve å bevise sine påstander.

Hva er resultatene blitt. Den tiden som har gått, har vist at menneskene ikke kan styre seg selv på en velykket måte uten Guds hjelp. Deres forsøk på å gjøre det har vært totalt mislykket. Menneskene har lidd mye under verdslige styreformer som ifølge Bibelen har vært behersket av Djevelen. Og i den tiden som Gud har latt Satan få styre er det blitt tydelig vist at Satan ikke har kunnet vende alle mennesker bort fra tilbedelsen av Gud. Det har alltid vært noen ( Jehovas vitner ) som trofast har støttet Guds styre ( himmelen )

www.jw.org/no

Djevelen måtte få tid til å frambringe sin ætt. Fra dette tidspunktet kaller ikke Bibelen ham Lusifer lenger, men Satan, slangen, Djevelen og Dragen ( Åp 12:9 )
Anonym
#2. Postet 24.11.2014 av Anonym
Ja, men merkelig at hexagon er nøyaktig 45 grader og 35 grader skjev av en kube og sirkel likner på jorden. Kanskje dette er himmel og jord i Jehovas første verk i fordums tid?
Så det er meget merkelig at slange dukket opp fra ingenting.
Compaq... Så jeg lurer om Jehova har AVLET eller SKAPT slangen? Eller en prostituert dame i Åp. 17 som står bak?

Siden sirkel og sekskant likner veldig på 3D modeller i 2D dimensjon, så det likner veldig på en datamaskin som går i uendelig loop forårsaket av slangen; så derfor gjentar alt i samme mønster.

Slange likner på symbolsk:
Fly, sirkel, uformet, vanskelig å oppdage, først og sist, begynnelse og enden, alfa og omega, hjul, formet som firkant, osv.

Åp 1.8 Jeg er Alfa og Omega
Åp 21,6 Jeg er Alfa og Omega, begynnelsen og enden.
Åp 22,13 Jeg er Alfa og Omega, begynnelsen og enden, den første og den siste.

Merkelig at det forekommer Alfa og Omega tre ganger, begynnelsen og enden to ganger, og den første og den siste èn gang av dragens munn og av dyrets munn og av den falske profets munn kom ut tre urene ånder som lignet padder. Hva tror dere?

http://www.gci.org/bible/genesis/teach
Står det:
Day 1 LIGHT appears
Day 2 WATERS are divided
Day 3 LAND appears, with vegetation
Day 4 LIGHTS appear
Day 5 WATERS bring forth living creatures
Day 6 LAND is populated
Så ser dere at Èn lys dukker opp flere ganger; lysene dukker opp èn gang. Vannene er delt opp i mange deler; Vannene bringer liv. Land dukker opp flere plasser med vegetar; land er blitt befolket. Dag 1 og 4 står lyset, 2 og 5 likner på 2*5 = 10 dager, 3 og 6 land. 1 og 4 likner på Gud og fire livsvesener, 2 og 4 likner på bilde i skille som det står i Gen 1:4, 3 og 6 likner på 6 ganger 3 = 666. Vannene og èn land kan bety en stein og steinene; eller de kan bety himlene og jorden. Så dere ser at etter dag 3 er gått, så gjentar samme prosess i 4 som 1 til 6 som 3. Men jeg mener at det er treenighet som er FALSK, for det er bare èn Gud. Men det største spørsmålet er HVORFOR, ikke HVORDAN og noe å SKYLDE på, men ÅRSAKEN. Selv om slangen løy, så må han ha visst hvordan Jehova ser ut? Tror dere at slange kan avle avkom? Tror dere at Jehova kan avle avkom uten å skape? Så jeg tror vannene symboliserer onde ånder menn og jorden symboliserer skjøgen.

Vannene Vannet føder
Land Jorden frembringer liv
Lys Bilde
Himlene og jorden fullført

Jeg mener at Satan må fremlegge hva han gjorde, hvem han er, hvilke, hvor, hvorfor, hvordan, og når, men sannsynligvis når han dukker opp etter de tusen år husker han INGENTING; da kan ikke Jehova utslette han uten bevis på at denne person er selveste Satan.
compaq
#3. Postet 29.11.2014 av compaq
Da sa slangen til Eva : I skal visselig ikke dø for Gud vet at på den dag I eter avdet, skal eders øyne åpnes og I skal bli liksom Gud og kjenne godt og ondt.

Har slangen selv funnet på den sa: Det kunne den umulig ha gjort. Vi vet at det ikke fins noen slange med en hjerne som menneskets.

Det er en mektig engel ( Lusifer ) en usynlig ånd som brukte en slange for å snakke til Eva, omtrent som når en dyktig buktaler kan få det til å virke som om stemmen hans kommer fra en dukke.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16