Angela sier: En mann som vil drikke kaffe ute med meg ? Sandnes / Stavanger
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Fritid > Debatt

Anonym
Opprettet 05.01.2012 av Anonym.
Turvenner i Oslo-området
Jeg elsker naturen, blomster, trær, alt som gror. Er også glad i dyr, men redd enkelte hundetyper som Rottweiler og Pitbull-typer. Glad i litteratur, gå på kunstutstillinger og konserter.Kunne også tenke meg en diskusjonsgruppe,- men liker ikke krangel....Er åpen for forslag. Ikke opptatt av alder i vennskapsforhold, det som betyr noe er at vi kan være noe positivt for hverandre.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 04.06.2015 av Anonym
Hei!

Kan anbefale www.turvenn.no dersom du søker turvenner :)

Hilsen Silje80
Anonym
#2. Postet 23.07.2016 av Anonym
Gammelt innlegg jeg svarer på, men jeg gjør det uansett, i tilfelle det er aktuelt for flere.
Jeg har startet en vennegruppe for kristne på facebook (oslo og omegn), der tanken er at hvis vi er flere, så kan vi kanskje finne på ting sammen? Ikke for at vi nødvendigvis skal bli hverandres BFF, men mer som en "klubb", kanskje på samme måte som noen spiller fotball sammen, og noen av oss har bibelgrupper osv, osv. Men dette er tenkt som et fellesskapsopplegg - kanskje kafetreff en gang i mnd, eller kino, lage et program sammen for høsten? Hvis vi blir en liten gruppe :) Det hele er ferskt nå. Grunnen til at det er "for oslo og omegn" er at jeg bor her, og jeg tenker at det er greit å starte i lokalmiljøet. Det finnes jo andre venneklubber også, men det er ofte basert på å gå ut og ta en øl sammen. Realt nok det, men jeg tenkte at det kunne være fint med en der vi hadde litt felles verdigrunnlag :)
Og det er ikke tenkt som en datinggruppe, da det finnes fine grupper for det fra før :)
Anonym
#3. Postet 25.07.2016 av Anonym
Her er en lenke, evt kan dere søke på vennegruppe for kristne, oslo og omegn
https://www.facebook.com/groups/903233233122202/?fref=ts
Anonym
#4. Postet 04.08.2016 av Anonym
Hvis dere vil bli med på kafètur i morgen ettermiddag (5/8), sjekk gruppen jeg har lagt lenke til tidligere :)
Angela sier: En mann som vil drikke kaffe ute med meg ? Sandnes / Stavanger
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16