Angela sier: En mann som vil drikke kaffe ute med meg ? Sandnes / Stavanger
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 07.11.2014 av Anonym.
Digger bønn
Jeg ble frelst når jeg var 20 år, og kom fort inn i bønn og guds nærvær. Jeg trengte virkelig gud den gangen, og det gjør jeg stadig.

På min vandring ser jeg at bare noen kristne ønsker å gå bønnens vei. Jeg tror ikke at det finnes noe kristne som er mer spesielle enn andre. Men jeg ser at det er forskjell på hva gud har gitt den enkelte. Kanskje er det slik at vi først blir satt over lite, for så å bli gitt litt mer i den grad vi forvalter det vi allerede har fått.

Vi er jo kalt til å elske brødrene(og søstrene). Men hvordan kan vi vekke opp gavene i våre søsken(til tider må vi vekke opp gaven i oss selv), for vi trenger jo alle. Og gavene er gitt til menigheten(alle de kristne). Kanskje er det noen som trenger deg og den gaven gud har gitt deg, for det er bare du som kan gjøre det du er kalt til. Og de venter på deg!!

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 12.11.2014 av Anonym
For meg er bønn samme som å puste, nesten. Ora et labora - Be og arbeid. :-)
Anonym
#2. Postet 17.11.2014 av Anonym
Vi er jo kallt til å leve et tilbedende liv. Alt starter med Gud. Matt.6:33 "Søk først Guds Rike og Hans rettferdighet så skal du få alt det andre i tillegg"
Det handler ikk eom oss, hva vi kan eller ikke kan. Det handler om at Gud skal få Sin vilje, at vi skal gå utifra Hans hvile, at vi skal leve ut ifra Hans overflod i våre liv. Da trenger vi å bruke tid med Gud hverdag. =)

Bønn = samtale med Gud =)
Angela sier: En mann som vil drikke kaffe ute med meg ? Sandnes / Stavanger
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16