Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 31.08.2014 av Anonym.
Kjærlighet. Finnes det?
Er kjærlighet noe alle vil få oppleve eller er dette forunt noen få. Har ennå ikke opplevd kjærlighet i løpet av min snart 48 år fra en annen kvinne og hater mer og mer livet mitt. Hater tomheten med ikke å ha ei å dele livet med. Ei å våkne opp sammen med. Ei å dele oppturer og nedturer med. Når man ser alle parene med barnevogn og er lykkelig, blir jeg deprimert og skulle ønske at jeg kunne fått oppleve det.

Har en hund, men det blir ikke helt det samme. Kan gå tur sammen med ham, men er vel ikke strengt talt ikke så snakkesalig at det gjør noe. Men han forstår meg, det har jeg oppdaget.

Uten kjærlighet i livet, har jeg vel strengt talt kun en ting å se frem til. Den dagen det hele er slutt om en 20 - 25 år eller noe sånt. Er for feig til å gjøre det slutt selv. Et liv i ensomhet er ikke det jeg ønsker.

Før noen sier at Gud legger dette til rette for meg og at det vil skje meg også - "kanskje ikke i dag, kanskje ikke i morgen, men en dag" - så har jeg hørt det før. Nærmer meg et halvt århundre og går fortsatt med drømmen om en kvinne som kan gi meg en familie, en kone og et eller to barn.

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16