NEDZED sier: bare raskt innom,ønsker alle en god helg :D
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 24.08.2014 av Anonym.
Sannheten
En aktuell beskrivelse av profeti i åpenbaringen:
Dere kaster meg i ildsjøen etter min død. Så husker jeg ingenting fordi de døde vet ingenting.
I følge boken av Todd Burpo så har Jesus Kristus vunnet. Det virker som. Ikke stol på uautentiske kilder i hvertfall; så jeg har sett ondskap i Jesus Kristus som lar meg brenne levende i ildsjøen.
Så kan jeg ikke oppstå fordi min kropp blir ødelagt og kan ikke snakke til dere.
Så kommer det en menneskelig satan som er ikke ekte Satan og tror han er det selv og samler mange folk men når folk oppdager at han er en vanlig mann. Eller den virkelige er der men han ser rart på mennesker som forteller ting til han som f.eks veldig snill mot ham og lokke han til tvilsomme hendelser og han vil svare rasjonelt; f.eks "Jeg vet ikke hvem du er og du er sikkert en hyggelig menneske for å være høflig," så går han bort og sysler normalt med livet hans.

Kanskje den virkelige Satan oppdager det og blir rasende og samler noen personer, men ikke så mye som 1.000 fordi de fleste vil ikke følge etter han. Men mest sannsynlig husker han ingenting og lever en normal liv og livet fortsetter sin gang.

Når Jesus Kristus som Guds Sønn kommer, så spør folk hvor hans Far er så sier han at hans Far er i himmelen, så spør folk hvorfor han har en jordisk far; så lurer folk virkelig hvem han er imens den virkelige Satan er allerede kastet i ildsjøen etter min død, så Jesus Kristus blir nok den OPPRINNELIGE slange. Så, blir folk rasende på Jesus Kristus for hva han har gjort i stand for alle mennesker, som Gud, en virkelig ond Gud som bedro folk, så Satan snakket sant i nær framtid. Så har alle skapninger lagt Jesus Kristus for grenseløst hat, og folk tenker at det var fullstendig rettferdig å korsfeste han på korset.

Jeg sier dette; Jesus Kristus har gjort i stand riket slik for ham selv i all evighet!!! Han skal bo med ugudelige slik han selv er ugudelig. Så, bibelens profeti i Daniel bok, samme vers 45 i kapittel 2 og 11.

Hvis f.eks jeg oppstår og folk venter på meg og heier på meg, så ser jeg rart på dem og tenker at de tar feil, det må være en annen person og venter fremdeles på frelsen som jøder gjør.
Det blir nok en uendelig ondskap i hele skaperverket, dette har dere gjort i stand selv, dere kan ikke laste Djevelen fordi dere har evne til å vurdere, diskutere, menneskelig intelligens, vet forskjell på rett og galt, osv.

Hvorfor var Jesus Kristus så dum å ikke gjøre stein om til brød for å bevise at han har en Far.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 26.08.2014 av Anonym
Jeg med tilnavnet Johannes fordi det er en åpenbaring om meg fra Bibelen, Johannes Øyvind Hagen (JHVH).
Jeg tror at Jesus Kristus er i helvete som kommer i skyene og Satan er på jorden som en vanlig mann som utfører demoniske mirakler men opprinnelig Skaperen; men for sent.

Det kommer stadig ugudelige til helvete og den utvider men jordens omkrets kan IKKE utvide seg, så jorden blir overdimensjonert og mennesker som ankommer i helvete har ikke noe annet sted enn ildsjøen å gå til.

Det finnes himmel, dere har siste sjanse her på jorden, i tusenårsriket ingen oppstandelse. Jeg skulle gjøre bildet ikke før etter tusenårsriket, men på grunn av Jesus Kristus som fortalte dette: Matt 24:1-51...Folk skal reise seg mot folk og rike mot rike, og det skal være hungersnød og jordskjelv mange steder. 8 Men alt dette er bare begynnelsen på fødselsriene... Jeg gjentar dette vers 52 som er ikke lagt til: Men alt dette er bare begynnelsen på fødselsriene.

Jeg skal svare dere hvorfor Jesus Kristus må være i helvete for evig og han steg ned fra himmelen gjennom jorden; det er fordi demoner villedet min tanker sånn at dere tror JHVH er ond men det er han ikke; så, derfor er Jesus Kristus hans vitne til hva demoner har gjort mot JHVH.
Demoner er i stand til mer enn Satan. Når JHVH, Satan, er på jorden, husker han ingenting så han tror alt han gjør ondskap er godt, men det stammer ikke fra han. Demoner villedet Noah som er kanskje Satan til å beordre til å ødelegge jorden, så når Noah døde spurte han demoner om hvilken som gjorde opprør mot han; hver etter tur demoner svarte Mark 14:19 «Det er vel ikke meg?» Men tenk over, hvem var det egentlig som villedet Judas? Jeg tror det er ikke selveste Satan. Fordi: Bibelen gir ikke inntrykk av at Satan ble skapt som en ond person, da Femte Mosebok 32:4 sier om Skaperen: «Han er Klippen, fullkomment er hans verk, rettferdige er alle hans veier. En trofast Gud, uten svik, rettferdig og rettvis er han.» Satan ble sannsynligvis skapt som en god åndeskapning med en fri vilje, men at han senere utviklet et sterkt ønske om å bli tilbedt, i stedet for Gud.

Dere vet at Satan var på jorden lenge før Adam og Evas tid; så, Herren Jesus Kristus tillater at Satan er slik fordi demoner villedet han før Jesus Kristus kom til jorden i år 0.

Men tenk over hvem det var som villedet Satan?
Demoner?
Mennesker?
Guds sønner?
Menneskedøtre?
Aliens?
Bakterier?
Dyr?
Insekter?

Hver og en demoner har ikke personlig navn, så Satan kan ikke dømme dem fordi han visste ikke bedre før han skapte jorden, demoner og Satan bodde i himmelen.
Min hånd har laget alt dette, slik er alt dette blitt til, sier Herren. Det har ingen beskrivelse av planlegging og han gjorde det bare slik og visste ikke bedre.

Dere begynner å se slangens form sekskant, den prøver å villede deres sinn og dette stammer fra demoner i helvete; jeg tillater at denne s
Anonym
#2. Postet 07.09.2014 av Anonym
Jesus Kristus er veien Sannheten og livet. Ingen kommer til Far uten ved ham.
NEDZED sier: bare raskt innom,ønsker alle en god helg :D
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16