Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 18.08.2014 av Anonym.
Søke på stikkord i profilteksten
Jeg hadde ønsket meg en funksjon der man kunne søke etter bestemte ord i profilene. F.eks. dersom man er interessert i gitar, kan man søke "gitar", og få opp alle de profilene som nevner gitar i sin tekst/beskrivelse. Dette gir også mulighet til å "tagge" sin profil med ulike søkbare ord, slik at andre med samme interesser lettere kan finne profilen.

Svar på innlegg

KristenDate
#1. Postet 19.08.2014 av KristenDate
Hei!

Dette er et godt forslag og noe vi noterer oss. Vi har planer om å lansere en ny versjon av brukersøket etterhvert, vi vil da da med dette i vurderingen.

Vennlig hilsen
KristenDate :)
hope2013
#2. Postet 16.02.2015 av hope2013
Det her var en veldig god ide, gleder meg til det kommer :)

I samme slengen er det så irriterende med alle disse anonyme som til stadighet dukker opp her i forumet! Mener å huske at det har blitt forklart med at det er "ikkebetalende" medlemmer som dukker opp slik? Stemmer det? Eller er det noen innstillinger personen selv gjør? Liker jo uansett at folk kan stå for det de poster her!

Men ellers så ønsker jeg alle en finfin kveld, og ta gjerne en tur innom profilen min :)
Anonym
#3. Postet 17.02.2015 av Anonym
de anonyme, er folk som har slettet seg
Anonym
#4. Postet 11.05.2016 av Anonym
Nå nærmer det seg snart 2 år siden ønske om å søke etter bestemte ord i profilen!!

Er det ikke i Kristendate sin interesse å utvikle seg, for å kunne gi et bedre tilbud til sine medlemmer.

Dette er noe jeg virkelig savner
KristenDate
#5. Postet 11.05.2016 av KristenDate
Nå nærmer det seg snart 2 år siden ønske om å søke etter bestemte ord i profilen!!

Er det ikke i Kristendate sin interesse å utvikle seg, for å kunne gi et bedre tilbud til sine medlemmer.

Dette er noe jeg virkelig savner
Hei!

Det er dessverre en del andre ting som har blitt prioritert før søk etter stikkord i profilteksten, blant annet utvikling av iPhone og Android apps til KristenDate. Vi har en liste med over 100 ulike ønsker, av den grunn blir det dessverre slik at noen ting må gjøres før andre ting. Men, vi har ikke glemt ønsket om søk etter stikkord og vil lage dette så snart vi kan.

Vennlig hilsen
KristenDate :)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16