Anonym
Opprettet 27.05.2011 av Anonym.
Voldtekt og holdninger.
Det snakkest så mye om hvordan jenter kler seg og kor fulle dei er. Voldtekt kan aldri forsvarest. Om det ligger en full jente halvnaken en plass og der kommer en mann... En ekte mann hadde tatt av seg jakka si og skjult henne og ringt etter hjelp. Bare idioter hadde forgrepet seg på jenta.Den største respekt du kan vise andre, er å skjule deres feil og ikke rope dei ut.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 28.05.2011 av Anonym
Veldig godt skrevet!! 100% enig!! :)
Anonym
#2. Postet 29.05.2011 av Anonym
godt sagt, bestemor. Men deseverre så tenker ikke alle menn slik i hvertfall når alkohol er i spillet. Eg tror óg at jenter kunne kanskje også være obs på hva de har på seg, mange har jo små korte kjørt, så kjekker de kanskje opp menn og så skjer det som ikke skal skje.

Det som eg ikke skjønner på "norsks kultur" er hva som er vitsen å drikke seg full for å ikke huske hva en har gjort dagen etter?? En har det mye gøyere uten alkohol hvis en bare vil.
Anonym
#3. Postet 30.05.2011 av Anonym
Nå må det nevnes at 100% av overfallsvoldtektene begås av menn med ikke-vestlig bakgrunn. Det har også begynt å få internasjonal oppmerksomhet også nå : http://shoebat.com/videos/assaultOslo.php
Anonym
#4. Postet 30.05.2011 av Anonym
Islam ER farlig, den som ikke forstår det har ikke lest boken dems.

Viste dere at Allah kan lyve?

Bare DET forteller meg nok til at jeg overhode ikke vil høre på noen som taler i hans navn.

Takke meg til at vår Gud ikke kan lyve!!
Anonym
#5. Postet 30.05.2011 av Anonym
Det ble med en ekstra også der. Trykkfeil :-)
Anonym
#6. Postet 30.05.2011 av Anonym
Ja, det er sant. Taqya(arabisk for hellig løgn) forplikter faktisk muslimer å lyve til ikke-muslimer hvis det gangner islams utbredelse i verden. Det kan man til og med høre forkynt på forskjellige skjult kamera-opptak fra moskeer rundt omkring.
Anonym
#7. Postet 31.05.2011 av Anonym
NB! Husk å skille mellom enkeltmennesker som tror på Islam, og enkelte ting som påstås står i Koranen!Begynner kristne å generalisere muhamedanere, ja da skal jeg si at vi selv såkalte "kristne" (stor fellesbetegnelse...) får så hatten passer... Både her hjemme, men ikke minst ute i verden...
For hva tror dere deres utsagn nettopp betyr for de kristne som bor i land som Iran etc?
Tja, ikke helt enkelt å svare på den for enkle sjeler...
Jo, i dagens Internettverden henter de tekster som det påstås i dette forum, for nettopp å marginalisere dagliglivet til de kristne der nede ennå mer...
Men, det har dere vel neppe tenkt på!...
For vi lever i ikke lenger i et "Døla-land", der det vi sier ikke kan bli brukt mot oss i andre settinger...
Så da er det bare nevnt...
Forstå det, og bruk det, med INTELLIGENS!

Videre tolker jeg utsagn mht. muhamedanere og voldtekt som en slags enøyd påstand!
Da er du/dere også på en farlig ferd. ved å vice versa derved å beskrive kristne som uskyldsreine og uten synd...
Løsning: Det vi må bli flinkere til her i Norge er å gi våre nye innbyggere, kort eller langvarig sådan, en kyndig opplæring i norske verdier. Handlinger som kan gi mer enn 3 måneders fengsel for asylsøkere, bør bety automatisk utkastelse av landet, på dagen. Straffedømte må i fremtiden ikke ha krav på sosiale vilkår i Norge som i dag fra dag 1. (Innsatt pga. EØS-EU avtale. Norge må i fremtiden bruke sin vetorett mot dette).
Ja, dette er gode saker slik jeg ser det for å bekjempe noe av den ukultur som vi felles ikke ønsker i dette landet.
Og legg bånd på hva dere skriver i fremtiden...
Anonym
#8. Postet 01.06.2011 av Anonym
Hvem er det som har generalisert her? Det der er jo bare tull å si. Og om noen kristen skulle generalisere muslimer (noe som ikke er gjort her) så kan uansett ikke det forsvare drap på kristne rundt omkring i verden.
Muslimer generaliserer og spotter jo kristne og jøder hele tiden rundt omkring i verden, men det er ingen kristne som dreper muslimer av den grunn. (Forøvrig er jøder og kristne hhv. aper og griser ifølge hadith.)

Det blir jo like teit som det som kom til uttrykk i kjølvannet av muhammedkarikaturene:
"SLUTT Å SI AT ISLAM ER EN VOLDELIG RELIGION ELLERS SÅ DREPER VI DERE!!!!"

Noe selvmotsigende...

Forøvrig var det ikke jeg som bragte opp temaet muslimer og islam i denne tråden, selv om det kommer fram i NRK-reportasjen over.
Anonym
#9. Postet 01.06.2011 av Anonym
Hvem er det som har generalisert her? Det der er jo bare tull å si. Og om noen kristen skulle generalisere muslimer (noe som ikke er gjort her) så kan uansett ikke det forsvare drap på kristne rundt omkring i verden.
Muslimer generaliserer og spotter jo kristne og jøder hele tiden rundt omkring i verden, men det er ingen kristne som dreper muslimer av den grunn. (Forøvrig er jøder og kristne hhv. aper og griser ifølge hadith.)

Det blir jo like teit som det som kom til uttrykk i kjølvannet av muhammedkarikaturene:
"SLUTT Å SI AT ISLAM ER EN VOLDELIG RELIGION ELLERS SÅ DREPER VI DERE!!!!"

Noe selvmotsigende...

Forøvrig var det ikke jeg som bragte opp temaet muslimer og islam i denne tråden, selv om det kommer fram i NRK-reportasjen over.
Svar fra Hyggelig kar:
Jeg tror ikke jeg vil anbefale deg til jobb som fredsmegler eller ambassadør i et muslimsk land...
Dvs. du fortsetter med ensrettingen din. Slik "kristendom" er jeg veldig glad for at jeg ikke omgås.

Videre, på ungdomsklubben jeg er en del av begynte noen ungdommer å spotte muslimer for noen år siden.
Jeg gikk bort til dem og sa at vi faktisk på vår kristne ungdomsklubb hadde minst 10% muslimsk ungdom.
Hvordan ville du likt å få en slik "mottakelse" hvis du kom til et muslimsk land?
Og hva med misjonsbefalingen, den gjelder vel også overfor muslimer!

PS! Det er jo slike som deg med et totalt sort hvitt syn som vet veldig lite om muslimer, og ulike land med statsledende muhamedanisme. Mange av de landene lever godt med sine kristne minoriteter. Men tar du turen til eksempelvis Iran vil de juble over deg. Dine hat tanker gir dem påskudd til å hate de kristne som ennå bor i det farlige landet.

I Bibelen står det at du skal elske din bror. Fra begynnelsen var det Adam og så Eva. Seinere delte Abrahams sønner seg i hver sine verdensreligioner: Jøder, kristne og muslimer.
Mao. er en muslim også din bror. Det er noe å tenke på i stedet for å så hatets frø.
Hatets frø er Satans gift, og i den sammenheng kan vi lett skjønne at overgrep begås under dekke av en rekke relgioner, og det som oftest av totalitære sort/hvitt tenkende unge menn.
Anonym
#10. Postet 01.06.2011 av Anonym
Argumentene dine er fortsatt totalt malplassert. Jeg har ikke sagt noe generaliserende om muslimer i det hele tatt.

Hvorfor beskylder du meg for å hate mennesker, jeg hater ingen og jeg håper selvsagt at så mange muslimer som mulig blir omvendt. Heller ikke har jeg kommet med noe som kan minne om hat mot personer heller. Gud vil selvfølgelig at alle mennesker skal bli frelst osv., men det har jo ingenting å gjøre med dette greiene som vi kom inn på her.
Vi skal tydeligvis ikke ha lov til å nevne noe om hva slags styggedom som faktisk står i Koranen og Hadith.

Tilhører du statskirken eller lignende forresten? Bare lurer.
annonseKristenDate Magasinet – Tro og håp, kjærlighet, historier
annonseRadio 3:16 – Last ned appen