Mann38 sier: Ønsker alle på kd ei velsignet god helg :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 11.08.2014 av Anonym.
Ingen seriøse folk her? Med kristen tro og ikkje bare tøm og røm?
Eg e so lei tull og vas. Vil ha noke seriøst so ikkje bare handler om sex. Ja sex (elske) er ein viktig ting men den hører til ekteskapet. Ka folk syns om plassen her? Bare eg som er plaget med tull?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 11.08.2014 av Anonym
Første gang jeg hører om at det er et problem her inne, hvertfall.
Anonym
#2. Postet 11.08.2014 av Anonym
Murlig det. For kanskje ingen vil si det heler.
Anonym
#3. Postet 25.03.2015 av Anonym
Hei. Er ikke dette en side for mennesker med et kristent livssyn og/eller en kristen tro? Er det mange jenter/kvinner her inne som blir kontaktet av kristne menn som kun er ute etter sex?
Anonym
#4. Postet 04.04.2015 av Anonym
Jeg tror de fleste damer ønsker seg en seriøse menn. Menn som er snille og setter Gud først i sitt liv. Snille gode menn som bryr seg og ikke leker med følelser. Jeg har møtt useriøse menn her tidligere, men jeg byttet profilnavn og da fikk jeg ikke lengre tullete meldinger og telefoner om sex og vekta og sånne ting. Brukernavnet betyr mye for om du blir behandlet med respekt.
Anonym
#5. Postet 06.04.2015 av Anonym
Ja, så langt jeg vet er det bare du som oplever useriøse damer her.... opplever aldri kvinner som bare tøyser!
Anonym
#6. Postet 07.04.2015 av Anonym
Jeg har opplevd menn her inne som har spurt om jeg vill være elskerinna deres syntes det er useriøst
Anonym
#7. Postet 30.04.2015 av Anonym
Jeg bekjenner jeg har sagt mye useriøst, vær så snill ikke døm meg for dette jeg egentlig en veldig hyggelig fyr på jakt etter venninne som ektefelle. Følelsene kan ta over hånd.
postmann sam
#8. Postet 12.05.2015 av postmann sam
Hei du som har skrevet dette er du en mann eller kvinne, du står med symbol som en mann, lukter useriøst innlegg.!!
Anonym
#9. Postet 15.05.2015 av Anonym
Nei nei nei her er det ikke tøm og røm. Vi er da tross alt prektige kristne så det er bare røm og tøm!
Mann38 sier: Ønsker alle på kd ei velsignet god helg :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16