omtenksom sier: Hei. I dag er det 200 år siden Hans Nielsen Hauge døde, En bauta i Norge som desverre ikke fikk leve til å bli gammel.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 17.07.2014 av Anonym.
Blogg
Jeg må si jeg ble utrolig skuffet over at en blogg post må være på under 512 tegn... Jeg ønsket å publisere en liten historie jeg hadde skrevet, og til å være en betalende tjeneste synes jeg at å sette restriksjoner på antall tegn man kan ha i en blogg er ganske unødvendig.. for å si det mildt.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 17.07.2014 av Anonym
Skriv 1del som bloggg da.. og så kan du skrive resten i som en kommentar eller to. :)
Anonym
#2. Postet 17.07.2014 av Anonym
synes ikke det er en fullverdig løsning for en blogg i 2014 ;)
Anonym
#3. Postet 17.07.2014 av Anonym
synes ikke det er en fullverdig løsning for en blogg i 2014 ;)
da er egentlig neste forslag og skrive historien din på her på debatten.....
Anonym
#4. Postet 18.07.2014 av Anonym
slett
aminora
#5. Postet 03.08.2014 av aminora
Jeg tror jeg kan si meg enig i det, men jeg er også skuffet over den lave aktiviteten her inne. Hvis jeg har lagt inn en blogg (det begynner å bli lenge siden), har den stått som siste innlegg noen ganger i ganske lang tid, men så ser det ikke ut som noen leser det. I alle fall kommenteres det knapt. Så jeg er for tiden egentlig bare listefyll her siden aktiviteten er så lav at jeg glemmer at jeg er medlem her :)

Kan jo legge til at det ikke er websidens skyld at det ikke kommenteres, det er jo vi som er her inne som ikke bruker tid til å lese eller å svare eller skrive brev og så videre :)
KristenDate
#6. Postet 04.08.2014 av KristenDate
Hei!

Takk for et godt innspill, vi noterer oss dette og vil se på muligheten for å øke tillatt lengde på blogginnlegg ved neste oppdatering.

Vennlig hilsen
KristenDate :)
aminora
#7. Postet 24.08.2014 av aminora
Jeg kunne godt ha tenkt meg at det sto ett besøkstall.

Her kommenterer jo ingen og om heller ingen er innom bloggen, så er det jo bortkastet tid for bloggeren å skrive blogg. Andre blogger kan man se at det i alle fall er noen som besøker bloggen. Det ser jeg ikke at man kan her, stemmer det?
KristenDate
#8. Postet 25.08.2014 av KristenDate
Jeg kunne godt ha tenkt meg at det sto ett besøkstall.

Her kommenterer jo ingen og om heller ingen er innom bloggen, så er det jo bortkastet tid for bloggeren å skrive blogg. Andre blogger kan man se at det i alle fall er noen som besøker bloggen. Det ser jeg ikke at man kan her, stemmer det?
Hei!

Å legge inn en teller / besøkstall på blogginnlegg er et godt forslag, dette vil vi ta med i neste oppdatering av bloggen.

Vennlig hilsen
KristenDate :)
aminora
#9. Postet 04.09.2014 av aminora
Jeg var medlem på det som en gang var 7ehimlen og der hadde de en kalender der vi kunne skrive inn arrangementer vi arrangerte for og med hverandre eller andre happening vi kunne møtes på. Dette fungerte veldig bra og det kunne kanskje være noe å tenke på for dere også?

Ellers så må jeg innrømme at jeg synes at det er litt rart at det fortsatt står at blogg-funksjonen er ny da den jo også var her de første gangene jeg var medlem her også og det er nokså lenge siden i forhold til å kunne kalle den ny. Jeg synes det at en nyhet står som ny så lenge får det til å se ut som at man ikke fornyer siden eller følger med, men jeg ser jo i forum at dere er veldig flink til å følge med. Er imponert over deres tilstedeværelse når jeg ser på at dere svarer på det som står her :) All ære til dere for det :)
KristenDate
#10. Postet 05.09.2014 av KristenDate
Hei Aminora!

Takk for et godt forslag, en aktivitetskalender en noe vi absolutt ser nytten av. Vi noterer oss dette i vår liste over ønsker, og vil gjøre hva vi kan for å oppfylle dette så snart som mulig. Når det gjelder "Ny" -merket på bloggfunksjonen så har vi nå fjernet dette. Du har helt rett i at denne funksjonen ikke lenger er ny.

Setter stor pris på dine hyggelige ord, tusen takk for det

Vennlig hilsen
KristenDate
omtenksom sier: Hei. I dag er det 200 år siden Hans Nielsen Hauge døde, En bauta i Norge som desverre ikke fikk leve til å bli gammel.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16