Øystein-Skum93 sier: Jeg vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen nei. Nei og Neitakk
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 17.07.2014 av Anonym.
Dokumentere mine gjerninger
Her vil jeg dokumentere basert på kun Bibel.

Så jeg har noen spørsmåler:
Hva gjorde Gud i mellom 1. Mosebok kapittel 1, vers 1 og 3?
Hva gjorde Gud i vers 13, 15, 19, og 30? Se Åpenbaringen kapittel 13, 15 og 19.
Hva gjorde Gud i kapittel 2, vers 1, 6?
Og hva gjorde Gud vers 10-14?
Hva gjorde Gud utenom vers 17?
Hva skjedde i kapittel 3, vers 2? Er det kanskje samme i kapittel 1, vers 2?
Hva var det egentlig de så i vers 6 og 7?
Hva skjedde egentlig i kapittel 3, vers 15 til 20?
Hvor var Gud i kapittel 3, vers 24? I helvete?
I kapittel 5, der det står at mennesker ligner Gud...

Hvor var Herren i kapittel 2, vers 3?
Se vers 4...skaperverket ini Edens hage?
Hvorfor het ikke Herren som Herren Gud i kapittel 1?
Hvorfor dukket ikke slangen opp i kapittel 2 og 1?
Hva er det kilden i kapittel 2, vers 6? Forgjeves, sier Forkynneren, forgjeves og forgjengelig – alt er forgjeves!
Hvis vi tar ikke med Gud, hvor var Herren Gud i kapittel 1?
Se apokryfisk skrift, 4. Esra, kapittel 11, vers 1-10.

La oss se på ribben...
Da lot Herren Gud en dyp søvn komme over mannen. Mens han sov, tok han et ribbein (hvis ribben ble hentet ut, ville Adam følt stor smerte at ribben ble brukket og vi ville funnet blod (Se Åp. 18:24 og hvorfor har damer menstruasjon?); så hvorfor følte han ingenting?) og fylte igjen med kjøtt (1. Judas, vers 23). Av ribbeinet Herren Gud hadde tatt fra mannen, bygde han en kvinne, og han førte henne til mannen. Da sa mannen: «Nå er det bein av mine bein og kjøtt av mitt kjøtt. Hun skal kalles kvinne, for av mannen er hun tatt.» Derfor skal mannen forlate sin far og sin mor og holde fast ved sin kvinne, og de to skal være én kropp (Åp 16:3). Begge var nakne, både mannen og kvinnen, og de skammet seg ikke for hverandre (Hvor er Herren, Gud, slange, og Herren Gud? Kanskje det var bare Adam og Eva som er to vitner?) La oss se... Åp 22:17 Hmm, der står det bare nevnt Ånden (mann, eller kvinnes hånd?) og bruden (dame)? Ord 3:16; se også Joh. 3:16. (Åp 16:13-14) Jeg lurer på hvordan de tre urene ånder egentlig ser ut...hmm... Kanskje de har ingen skikkelse? Søk etter Saturn+sekskant i Google bilder.

Jeg kan fortelle noe som er sant i framtiden... våre etterkommere blir herskere over våre forfedre's misgjerninger og sender våre forfedre til ovnen til evig tid, så derfor: Fork. 12:8 og Åpenbaringen 18. Vær på vakt og våk til enhver tid.

Vet dere hvor døde sædceller ender opp? Sannsynligvis i ovnen. Derfor Åp 18:5.

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.
Øystein-Skum93 sier: Jeg vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen nei. Nei og Neitakk
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16