naturglad sier: Du svarte IKKE på spørsmåla fra forrige uke Znuppa!At man MÅ ha vært gift/samboer og ha barn,for å bli GODTATT,er jo helt på trynet!!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 22.04.2014 av Anonym.
Hva ser du etter i ei jente?
Hva ser du etter i ei jente? Og hvordan viser du at du er interresert i henne?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 23.04.2014 av Anonym
Kort fortalt, en kvinne med like grunnverdier og livssyn, samt er kjekk å henge med i det hverdagslige såvel som i andre sosiale settinger. Såfremt det gjelder å vise interesse, bilr det mer å ta initiativ til å finne på noe, sånn til å begynne med. Etter det føler man seg litt frem og prøver å plukke opp signaler om det er noenlunde gjensidig, for så å gjøre det mer og mer klart hva intensjonene er.

Men så skal det sies at det å ta initativ til å finne på noe ikke nødvendigvis trenger å bety noe. Foruten her på siden, da, her har man strengt tatt klart for seg hva man er ute etter fra første stund :P
jarl153
#2. Postet 24.04.2014 av jarl153
Jeg for min del ser først om vi har gjensidige verdier, inteligens finner jeg også veldig tiltrekkende, at hun er sporty og liker å bli med å trene evt en vilmarkstur er viktig ettersom det er ting jeg er veldig glad. Liker også om hun er en som tørr og bli møkkete på henda. Om hun er glad i sci-fi og har humor er også et stort pluss :) Også viktig for meg att hun ikke er materalistisk, hvor fin bil(er) og stort hus er det store målet i livet.

Jeg pleier å vise min interesse med å prøve å få til en prat, gi noen komplimenter om ting ved henne og ser hvor ting går derfra. Hvis hun ikke viser interesse tilbake trekker jeg meg bort ganske fort ettersom hvis de ikke har interesse av å bli kjent med meg så er det ikke verdt å prøve.

Men til syvende å sist så vet man aldri om den personen er den rette før man har blitt kjent så jeg har egentlig ingen fasit.
Anonym
#3. Postet 25.04.2014 av Anonym
Ja,på det spørsmålet kan man få 5 ulike svar av 5 menn. Så smaken er som baken,den er delt:) Er ikke noe fasitsvar der...på samme måte som man kan spørre en dame hva hun ser etter hos en mann.
Anonym
#4. Postet 27.04.2014 av Anonym
Som nevnt tidligere så er dette veldig individuelt og vi liker så vidt forskjellige ting. For min del liker jeg feminine jenter med langt hår og som liker å sang og musikk. Men dette er jo kun ytre ting. Det er viktigere at hun er til å stole på, har humor og har en positiv innstilling til livet. Hun må være nysgjerrig og leken, eventyrlysten og ikke være for opptatt av å gjemme seg selv bak sminke. Hun må være villig til å lære og til å inngå kompromiss. Villig til å gjøre en innsats for å bygge et forhold og en familie.

Når jeg er interessert i noen så gir jeg henne masse oppmerksomhet og gir henne mange komplimenter. Jeg prøver å hjelpe henne med alt mulig og ønsker å være sammen med henne så mye som mulig.
Anonym
#5. Postet 19.08.2014 av Anonym
"Don’t fall in love with a woman who reads, with a woman who feels too much, with a woman who writes… Don’t fall in love with an educated, magician, delirious, crazy woman. Don’t fall in love with a woman who thinks, who knows what she knows and also knows to fly; a woman secure of herself. Don’t fall in love with a woman who laughs or cries making love, who knows how to turn her flesh into spirit; and don’t fall in love with one who loves poetry (those are the most dangerous) or with one who spends half an hour staring at a painting and can’t live without music. Don’t fall in love with a woman who is interested in politics; and with one who is rebel and suffers an immense pain about injustice. One who enjoys football matches and ball games and don´t like television at all. Not even with a woman who is gorgeous in spite of her face or her body. Don’t even fall in love with an intense, joyful and lucid and irreverent woman. Don’t want to fall in love with a woman like that, because when you fall in love with a woman like that one, she stays or not with you, she loves you or not; from her, from a woman like that, you NEVER come back."

Author: Martha Rivera-Garrido
Translated by Ditastonehenge

naturglad sier: Du svarte IKKE på spørsmåla fra forrige uke Znuppa!At man MÅ ha vært gift/samboer og ha barn,for å bli GODTATT,er jo helt på trynet!!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16