Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 18.04.2014 av Anonym.
New World Order.
Har noen av dere lest på hva som sjer og som skal sje i nærmeste framtid?
denne nye verdensorden,
Og at bibelen forteller oss om akkurat dette!

De siste dager?

Svar på innlegg

Roy2
#1. Postet 19.04.2014 av Roy2
Ja det er ett interessant tema. Jeg har forresten bestilt flere interessante DVDer som avslører Illuminati sine planer for Den Nye Verdensorden fra kristne amerikanske nettsider. Deres tolkning er at planer som Illuminati har stemmer overens med de bibelske endetidsprofetiene!
Anonym
#2. Postet 19.04.2014 av Anonym
Jaja, det ligger veldig mye på nett også om det.
og man legger jo godt merke til alt dette i hverdagen også:P
august afternoon
#3. Postet 19.04.2014 av august afternoon
Ta gjerne en titt på "endtime.net" og "Nyhetsspeilet",der blir dette og
Lignende temaer,satt fokus på.
Anonym
#4. Postet 19.04.2014 av Anonym
Sweet :) tnx!
jarl153
#5. Postet 20.04.2014 av jarl153
Ta gjerne en titt på "endtime.net" og "Nyhetsspeilet",der blir dette og
Lignende temaer,satt fokus på.
Hehe nyhetsspeilet ja. Fin komedieside :P
august afternoon
#6. Postet 20.04.2014 av august afternoon
Komedie for noen...alvor for de andre.
Ha en fortsatt fin Påske:-).
Anonym
#7. Postet 21.04.2014 av Anonym
Sant nokk det!
alle har sine interesser! :)
og spør du mæ, så ser vi mye av akkurat det her med den nye verdensorden, og de siste dager.
så for meg er dette ikke no spøk!

men men..shit happans?
Roy2
#8. Postet 24.04.2014 av Roy2
Enig med deg SandMan! Det makteliten, Illuminati jobber mot er en Ny Verdensorden, og det er ingen spøk!
Anonym
#9. Postet 24.04.2014 av Anonym
Godt å høre at det fins folk med hau;) Tnx Roy!:) godt å høre at man ikke er alene i dette!
det er flere ganger jeg har tenkt at det er meg selv, kansje æ begynner å bli peise toillat, for det virker som at ingen bryr seg eller vil bry seg om der her temaet!!
Anonym
#10. Postet 24.04.2014 av Anonym
Har lest en del om det, men ikke funnet noe som gir på noen måte en konklusjon om at det er noe i det. Det som er så farlig med endetidsprofetiene er at de kan tolkes til en så stor grad, at man kan nesten bruke til hva som helst. Man ender da fort opp med å rope "ulv, ulv" og fordømme den ene og den andre uten at de nødvendigvis kan dømmes for det man anklager dem for.

Jeg synes forsåvidt ikke at de konspirasjonsteoriene holder mål. Endetiden kommer når den kommer, i den form den kommer i. Så da synes jeg det er mye mer konstruktivt å fokusere på å tjene andre i kjærlighet, slik at Hans Herlighet kan bli åpenbart i dem og i Hans faktiske ord - ikke våre tolkninger av verdensbildet og noen av de kanskje mest kryptiske skriftene vi har.
annonseRadio 3:16