NEDZED sier: bare raskt innom,ønsker alle en god helg :D
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 19.03.2014 av Anonym.
dot NO og dot SE
Svensk og Norsk kristendate

Eg sitter og funderer på. kva med og slå samman desse sidene, og sleppe inn dei andre
nordiske landa. slik vi får en Dot Com addresse
Og i samme slengen utvida meir kva vi kan ha med på
profilen vår...

kva med og legge til en huk av liste over kva man har. i kleskapet, i kjøleskapet har eg alltid......
omm eg vinner 1million så vil eg......... osv osv ( med flere alternativer på kvar )

berre nokon lause tankar so eg hadde...

Svar på innlegg

KristenDate
#1. Postet 20.03.2014 av KristenDate
Hei!

Vi har vurdert å lage en felles KristenDate -side på KristenDate.com. Dette vil da kunne være et sted der de som ønsker å treffe medlemmer utenfor sitt eget land kan møtes. Før dette skjer vil vi lansere KristenDate som iPhone og Android apps, i den sammenheng kan vi røpe at iPhone app'en nå er ferdig og vil bli lansert i løpet av veldig kort tid.

Vennlig hilsen
KristenDate :)
Anonym
#2. Postet 21.03.2014 av Anonym
Syntes jeg er meget dårlig ide. Det vil bare gjøre det enda vanskeligere å komme i kontakt med med folk. Som vil resultere i at mange fler sletter seg. Vil og bli mer mas på Damene.
KristenDate
#3. Postet 22.03.2014 av KristenDate
Takk for innspill, vi ser at det er både fordeler og ulemper med dette. I utgangspunktet tenker vi at det er mest hensiktsmessig å la KristenDate.no kun være for norske medlemmer, men for noen kan det også være aktuelt å treffe folk i feks Sverige. Dette gjelder spesielt for dem som bor nære grensen.

Vennlig hilsne
KristenDate
august afternoon
#4. Postet 23.03.2014 av august afternoon
Godt forslag om å gjøre KD.se tilgjengelig også i fra Norge.
Hva med også å innføre en frivillig relasjonstest..spesiellt hvis KD.se har det..?
KristenDate
#5. Postet 24.03.2014 av KristenDate
Hei!

Dette er noe vi vil se nærmere på. Både KristenDate.no og KristenDate.se er i dag kun åpne for det respektive landet tjenesten leveres i. Vi vet at noen synes det er greit å "slippe" medlemmer fra andre land mens andre ønsker dette. Derfor må vi eventuelt finne en god løsning der alle blir fornøyde, mulig svaret er en felles tjeneste på KristenDate.com for de som ønsker det.

Vennlig hilsen
KristenDate
aminora
#6. Postet 30.03.2014 av aminora
Det finnes allerede en side for hele Scandinavia som heter solidlove.com. Der var det liv og bevegelse tidligere, men nå er det like liten aktivitet der som her, tror jeg. De ødela livet med å forandre hele siden.

Jeg har vært medlem her på denne siden flere ganger og her er det så liten aktivitet at jeg glemmer at jeg er medlem. Skriver man blogg, så er det ingen som gidder å kommentere og kommanterer man en blogg, så tar det lang tid før en ny blogg kommer. Brev? Jo, det har jeg også fått og jeg har prøvd å sende. Har ikke fått svar på brev jeg har sendt og de brev jeg fikk,, endte også opp i taushet.

Jeg synes denne siden er god, men at VI som medlemmer godt kunne gitt litt mer og det kan man ikke klandre nettsiden for. De jeg har møtt, har også vært hyggelige. Om siden blir for våre naboland også, tror jeg ikke nødvendigvis det vil bli så store forandringer da jo dette feltet allerede er dekket med en annen nettside.

Men at det kommer en app for Iphone og Android er jo noe nytt og spennende. Ellers hadde jeg ønsket at man hadde en kalender der man kunne skrive inn ting som skulle skje som kunne være ett møtested for medlemmer :)

Fint å se at administrasjonen deltar i forum og svarer på det som kan angå dem. Jeg kunne heller kanskje tenkt meg at medlemmer her hadde hatt lavere terskel for å møtes over en kaffekopp eller glass med pepsi max eller noe. Jeg selv må bli flinkere til det i alle fall :)
Anonym
#7. Postet 30.03.2014 av Anonym
Jeg synes det kunne blitt arrangert noe før appen kom.

Skkjer jo nada her inne
KristenDate
#8. Postet 30.03.2014 av KristenDate
Hei!

Hver måned har vi over 1.000.000 sidevisninger, og det sendes flere tusen brev. Likevel er det selvsagt mye som kan gjøres for å øke aktiviteten ytterligere. Som nevnt vil KristenDate om kort tid lanseres som både iPhone og Android apps, i tillegg vil det også komme en egen nettbrett app etter det. Dette vil garantert ha en positiv effekt på aktiviteten hos oss. Det vil også skje flere spennede ting i forhold til å få inaktive medlemmer til å bli mer aktive. Alt i alt kan vi med stor sikkerhet love en enda høyrere aktivitet hos oss i tiden fremover :)

Vennlig hilsen
KristenDate :)
Anonym
#9. Postet 30.03.2014 av Anonym
Eg veit ikkje om dette lar seg enkelt gjære... Men alt kan gjærast er da mi mening, man har berre ikkje funnet den løysinga enno.

Det som eg tenker er at på den appen. la seg gjære og skrive chattmeldinger til og de chattemeldingene blir direkte sendt til den aktuelle medlem og de kunne svare tilbake med en sms :) uten at tlf.nr vart avslørt.
No tenker folk sikker kva med betaling. Kva med og ha det slik som med megafon innlegga.?
at man kan kjøpe en pakke. gjerne større pakker for chattemeldinger. :)

Nye ting / Nye oppgraderinger er ikkje farlig :)
KristenDate
#10. Postet 31.03.2014 av KristenDate
Eg veit ikkje om dette lar seg enkelt gjære... Men alt kan gjærast er da mi mening, man har berre ikkje funnet den løysinga enno.

Det som eg tenker er at på den appen. la seg gjære og skrive chattmeldinger til og de chattemeldingene blir direkte sendt til den aktuelle medlem og de kunne svare tilbake med en sms :) uten at tlf.nr vart avslørt.
No tenker folk sikker kva med betaling. Kva med og ha det slik som med megafon innlegga.?
at man kan kjøpe en pakke. gjerne større pakker for chattemeldinger. :)

Nye ting / Nye oppgraderinger er ikkje farlig :)
Alt er som du sier mulig, men i et scenario der 2 personer kommuniserer på denne måten høres det mer aktuelt ut å sende vanlige meldinger via postkassen fremfor å benytte chatten. Det kan selvsagt også gjøres ved å sende / besvare sms, men i appen er det både enklere og rimeligere i benytte den innebygde meldingsfunksjonen (som også er gratis).

Vennlig hilsen
KristenDate :)
NEDZED sier: bare raskt innom,ønsker alle en god helg :D
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16