Øystein-Skum93 sier: Vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet. Ikke en eneste plass nei på Vestlandet!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 01.02.2014 av Anonym.
Forskere har funnet ut uendelig antall Big Bang'er
Nå er det fakta at det finnes uendelig tidligere skapelser. Da finnes ikke syndfallet.
I følge brevet 4. Esra kapittel 8: Det har i sannhet aldri vært født et menneske som ikke har syndet. Ingen som lever, er uten synd. Og i Visdommens bok, kapittel 3: Dør de unge, har de intet håp, ingen trøst på dommens dag. I følge siste verset, da MÅ det ha blitt begått drap en øyeblikk etter skapelse eller har alltid vært drap. Jesus sa at djevelen var en morder fra begynnelsen; men jeg tror ikke at han drepte med vilje. Det må ha vært årsak fra utenfor, det vil si visse personer som fikk djevelen til å drepe noen babyer. Og/eller noen fortalte løgner til en skjøge som djevelen var sammen med å begå drap. Det er hva jeg virkelig tror. Så jeg tror begge drepte en fremmed baby og ble dømt urettferdig. I følge en fortelling fra Mary K. Baxter så sa Jesus når han tok hennes ånd ut fra kroppen at Satan står bak ødeleggelse, stjeling, og drap INNTIL dommens dag. Så må han bli sluppet fri for alltid. Noen Jehovas Vitner sier at Satan snakket gjennom en bilde i hans herlighet og de sier at han kan ikke lage barn. Det var jeg som gjorde det; jeg har jo en mannlig kropp og kan egentlig lage barn så noen fortalte meg regelrett LØGN. Alle englene, demoner, ånder, mennesker, dyr, planter, spøkelser, lysvesener, osv fortalte meg kun løgn fra begynnelse til enden.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 01.02.2014 av Anonym
Hei

ka er sitater og kva er dine meninger.? Mener du at det har oppstått flere bigbang og "skappelser"
Anonym
#2. Postet 01.02.2014 av Anonym
Ja, uendelig antall skapelser.
Anonym
#3. Postet 02.02.2014 av Anonym
Det heter big bang teorien fordi det er en TEORI og ikke fakta. Det er den beste teorien vi har akkurat nå. Den er ikke bevist men heller ikke motbevist. Skulle vi oppdage noe nytt som strider imot denne teorien så blir vi nødt til å forandre på den. Slik fungerer vitenskapen. Det er ikke lenge siden vi trodde at jorda var flat og at sola gikk rundt oss. Siden det har det dukket opp bevis for at dette var feil og teorien har blitt oppdatert. Så det blir veldig feil å skrive at big bang er fakta og at det er fakta med uendelige skapelser. Når du omtaler vitenskap er det veldig viktig å skille på fakta og teori. Fakta er bevist og vil aldri forandre seg mens teorier er potensielle fakta som fortsatt kan forandre seg.

Det fins også en teori om uendelig antall universer, men dette er også en teori det ikke fins noe bevis for. Denne teorien er et resultat av at forskere syns deter mer sannsynlig med uendelig antall universer enn at det bare fins ett univers som er så perfekt justert som det vi har. Hadde f.eks. gravitasjonskonstanten eller elektronbindingskonstanten vert bittelitt annerledes en det den er i vårt univers så ville det ikke vert mulig å danne molekyler og da heller ikke noe annet en et univers fylt av enkeltatomer, mest sansynglig bare hydrogen.

Resten av det du skriver virker som tilfeldig utplukk av fakta, teori, fiksjon, personlige meninger og ren synsing blandet godt sammen i en slags lapskaus uten mål og mening. Jeg klarer ikke å forstå hva du ønsker å oppnå med å skrive dette.

KristenDate er en nettside primært for mennesker som ønsker å knytte nye vennskap og kanskje finne seg en kjæreste, jeg kan ikke se at innleggene dine kan oppnå dette. Hvis du kun er ute etter å dele dine egne personlige meninger så anbefaler jeg at du oppretter din egen blogg på en av de kjente bloggsidene hvor du kan skrive ubegrenset og også legge ved bilder osv. om ønskelig. Da kan de som ønsker å lese det du skriver komme til deg i stedet.
Roy2
#4. Postet 02.02.2014 av Roy2
Evolusjonsteorien er kanskje den største løgnhistorien som noen gang har eksistert! Det finnes ikke fnugg av bevis for at denne teorien er sann. Det er bare løgnmøkk hele veien! Når det gjelder Mary K. Baxter tror jeg hun også er en stor løgner! Tror ikke det hun forteller er sant men løgn! Mennesker som tror på evolusjonsteorien er utrolig naive og godtroende. Evolusjonsforskere som står for evolusjonsteorien er ufrelste og djevelens barn så hvorfor tror man at de er så hederlige og og har en slik høy standard av moral og etikk? De vet at deres teorier ikke er sant, men de holder på med løgnmøkka si fordi de ikke vil tro på Bibelens Gud. That's the way it is!
Anonym
#5. Postet 02.02.2014 av Anonym
qwseyvnd, jeg tror kanskje det er best at du finner deg et annet side/forum for disse fabuleringene dine. Hva med Verdidebatt, der er det nok flere som er villig til å diskutere den typen ting. Og flere likesinnede.
Beklager, men det er ikke noe fin måte å si det på. Lykke til og god bedring.
Anonym
#6. Postet 02.02.2014 av Anonym
Hmm... har sett innom verdidebatt, den vil jeg bruke framover.

Denne bildet 666 jeg lagde virker egentlig ikke, jeg latet som om det er hva jeg gjorde. Men i virkelighet fant jeg ut hvordan skifte dato på filen ved å forandre dato i datamaskin, sånn at det ser ut at jeg lagde 666 men i virkelighet først svart så hvit så svart punkter, så til hvit, svart, og så hvit og aktiverte den sånn at Gud forsvant. Så lurte jeg dere om 666, så forkastet jeg bildet og slettet bevis.
Anonym
#7. Postet 03.02.2014 av Anonym
Hmm... har sett innom verdidebatt, den vil jeg bruke framover.

Denne bildet 666 jeg lagde virker egentlig ikke, jeg latet som om det er hva jeg gjorde. Men i virkelighet fant jeg ut hvordan skifte dato på filen ved å forandre dato i datamaskin, sånn at det ser ut at jeg lagde 666 men i virkelighet først svart så hvit så svart punkter, så til hvit, svart, og så hvit og aktiverte den sånn at Gud forsvant. Så lurte jeg dere om 666, så forkastet jeg bildet og slettet bevis.
Hei
Pussig at alle andre lyver ikke sant?
Det er kun ateister og evolusjonister og big bang fans som har rett ifølge akseptert vitenskap.
pussig, pussig.
Anbefaler deg å se Forbidden Archelogy

http://www.youtube.com/watch?v=6oGqPc6poS4
Se denne også
http://www.youtube.com/watch?v=koYWznEIV50

Så får du muligens ett nyansert syn på akseptert vitenskap.
Anonym
#8. Postet 03.02.2014 av Anonym
Husk at bb modellen i dag er helt annerledes enn den som var et "faktum" for 30 år siden. Forstå det den som kan.....Og ennå er den full av problemer.
jarl153
#9. Postet 03.02.2014 av jarl153
Husk at bb modellen i dag er helt annerledes enn den som var et "faktum" for 30 år siden. Forstå det den som kan.....Og ennå er den full av problemer.
Hvordan er den helt annerledes i dag enn for 30 år siden.? Grunnprinsippene er fortsatt de samme sist jeg sjeket.
Anonym
#10. Postet 03.02.2014 av Anonym
Hvordan er den helt annerledes i dag enn for 30 år siden.? Grunnprinsippene er fortsatt de samme sist jeg sjeket.
Det store smellet som ikke var et smell, er vel et av de få tingene som er det samme som for 30 år siden.
Det kan nevnes at universet er bitt 16 mrd år yngre på de siste 30 årene, det er jo fascinerende.

De har innført inflasjon i det tidlige universet for en viss periode for å få den størrelsen de vil ha på universet. Dette fordi modellen krever det. Inflasjonen er aldri observert. så det er en religiøs tro.

En har innført svart energi og masse, Som i realiteten gir samme effekt som den kosmologiske konstanten Einstein i sin tid innførte, for så å forkaste. Einstein sa siden at innføringen av den kosmologiske konstanten var den største feilen i hans karriere.

"toppen av isfjellet"
Øystein-Skum93 sier: Vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet. Ikke en eneste plass nei på Vestlandet!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16