Mira sier: Jeg leter etter en som heter pianisten,jeg finner han ikke. Igjen,er det noen som kan hjelpe meg?
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Roy2
Opprettet 13.04.2024 av Roy2, mann, 52 år, Vest-Agder.
Falsk profil
Hei, det er en profil som kaller seg for Sofie33, og i den første meldingen som hun sendte til meg så sendte hun sin egen e-mail adresse. Når folk har sendt sin egen e-mail adresse i den første meldingen til meg tidligere har det vist seg å være svindlere. Er denne profilen også en svindler?

Svar på innlegg

August afternoon
#1. Postet 13.04.2024 av August afternoon
Hei, det er en profil som kaller seg for Sofie33, og i den første meldingen som hun sendte til meg så sendte hun sin egen e-mail adresse. Når folk har sendt sin egen e-mail adresse i den første meldingen til meg tidligere har det vist seg å være svindlere. Er denne profilen også en svindler?
Hei Roy2.

falske profiler er kun ute etter en ting og det er personlige opplysninger om deg.
det at de legger ved en E-postadresse kan tyde på "fisking" og de som driver på slikt pleier å bruke en "Gmail-adresse".
det er et av de sikre kjennetegnene på en tvilsom aktør.
personlige opplysninger er gull verdt for de som driver på med slikt som enten kan selge det videre eller bruke det selv.

Ha en fortsatt fin dag:-).
Anonym
#2. Postet 13.04.2024 av Anonym
Wow fake? Jeg som har lovt hu 2 millioner allerede ;)

Ja, slike profiler skal man være forsiktig med. Ikke minst når det ser ut som det er brukt google translate i profilteksten. Du kan til og med risikere at det er en gammel homo som er på utkikk etter yngre gutter;) Good Løsk hvis man gir ut kontaktinformasjon til slikt. Da kan du fort befinne deg bakbundet i Ester Pirelli Benestads potetkjeller:)
Dole
#3. Postet 13.04.2024 av Dole
Jeg fikk også melding fra "henne" i går. Syntes det virka tvilsomt, så jeg sjekka forumet først og fant denne tråden. Da vet jeg at jeg definitivt IKKE skal svare :)
Mira sier: Jeg leter etter en som heter pianisten,jeg finner han ikke. Igjen,er det noen som kan hjelpe meg?
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16