Jeg syns vel å henge ut folk på den måten det ble gjordt her ikke er av kristen ånd. Det her var jo en melding du fikk i din postkasse, privat. Og det var ikke tiltenkt at du skulle dele dette med alle. Dett er ikke ett forum for å henge ut andre og deres meninger. Om han mener slik og slik, så kan han vel ha sine meninger og du dine.Du legger ikke dette inn for rådgivning heller som en 14 åring, for du er 23år og har klart gjordt deg opp en mening om det. Så hva er pointet her? Henge ut en person som faktisk prøver å gjøre deg oppmerksom på ett tema du burde studere i bibelen selv,istede for å hørre på hva alle andre mener om det. Om du søker etter hva som er tett og galt,så vil du finne svar i bibelen,Guds ord,for hans ord er sannhet. Samfunne gir deg ikke svar på det,mennesker rundt deg kan heller ikke gi deg svar på det,for da blir det som du sier,mange meninger. Det er bare du selv,og med å dykke ned i Guds ord,og ta dem til deg, da vil Gud åpenbare sannheten for deg. Ikke altid med ett vers her og ett der...oftes må du lese mere for å få sammenhengen og helheten for å forstå det riktig.
Gud er stor,han er mektig,kjærlig,tålmodig og god,og vil deg alt godt men han er også rettferdig,hater synd,han refser sine barn. Fordi han vil vi skal lære. Gud sier han er vår far og vi er hans barn. Og det er vel ikke en eneste som ikke har fått kjeft fra far. Men han er da ikke mindre glad i oss for det. Slik er det med Herren også, ja han er en kjærlig far,men han refser og "kjefter også i sitt ord",og ting vi gjør i livet får konsekvenser står det der.Herren er ikke slem eller sint for det,han er tålmodig og venter gir en tid til å endre kurs om en har tråkka i salaten. Slik er Gud.Slik ser jeg han,og slik kjenner jeg han.Så en får ta han for den han er, han er kjærlighet sier han i sitt ord,og gjør alt av kjærlighet.