Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 13.02.2018 av Anonym.
Hva må til for å bli drømmemannen?
Hva ser dere etter....

Penger, fast jobb, brad pitt-lookalike, lovsangsleder som er kjempeflink til å synge hillsong.

Hva skal man da gjøre når man snart er ufør, ligner mer på jack black, og liker bedre å se andakter på nett?

Kom gjerne med tips om forbedringer, så skal jeg vurdere de før jeg avslutter medlemskapet :)

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 14.02.2018 av Anonym
Viktig at han har en brennende tro...og ikke bare er religiøs...blææ..Jeg synes det er veldig tiltrekkende at Jesus er midtpunktet i livet hans,at han lever livet for han. At han har en bibeltro...ellers så må han jo være tiltrekkende,og så må vi ha litt mere enn tro sån til felles.
Anonym
#2. Postet 15.02.2018 av Anonym
Jeg kan bare snakke på vegne av meg selv, men jeg tenker at hvem som er drømmemannen varierer for person til person. Mine venninner forelsker seg i andre enn jeg gjør, og det er jo en god ting. Så tror jeg at det er bedre å være seg selv enn å prøve å bli noen som en tror andre vil ha.
Den som er trygg på seg selv (av oss damer, tenker jeg på nå) faller for andre ting enn en bra fasade. Kjemi og tiltrekning er viktig, men den kommer ikke nødvendigvis fordi noen ligner Brad Pitt, som du skriver :) Det har mer med at personen er en som en fungerer sammen med.

Og så vil jeg si at offermentalitet er litt turn-off for meg i alle fall. Ikke sånn du skriver her, jeg synes den er grei. Men sånn som legges ut i megafonen "stakkars meg, ingen damer vil ha meg, jeg kan vel bare droppe ut, dere liker meg vel ikke siden jeg ikke er høy og mørk og rik"-varianten. (damer har også varianter av dette) For meg blir det litt feil, som om noen skal komme for å motbevise dette? Nope, vil ikke skje. Fordi jeg ikke orker drama resten av livet... Men sikkert noen som det passer for også. Så igjen - vi er så ulike atte!
Anonym
#3. Postet 16.02.2018 av Anonym
Å være på toppen av den sosiale rangstigen trekker selvsagt damer. Men får super-fiffen et lykkeligere forhold, når de først har ei dame? Nei. Det er bare å se til Hollywood, der skilsmisse-statistikken sikkert er på 99%. De som drar aller mest damer, roter de nok fortere bort også.

Når jeg selv kommer litt i sånne tanker som du har ken84, så tenker jeg at finnes det en mann som meg (og det gjør det jo: meg selv), så finnes det nok ei dame som meg også:-) (som jeg altså vil klaffe perfekt med)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16