Fryd sier: Ønsker alle her på KD en velsignet påske :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 12.02.2018 av Anonym.
Virus, eller er KD hacket?
Jeg mottok en melding fra en hyggelig ung kvinne i dag, som lurte på om jeg ønsket å bli bedre kjent med henne. Jeg svarte hyggelig tilbake at jeg gjerne kunne bli bedre kjent med henne som venn, men ikke som kjæreste. Hun er 23 år og jeg er snart 45. Det er en for stor aldersforskjell i mine øyne. Hun svarer da hyggelig tilbake at hun ikke vet hva som har skjedd. Hun har aldri sendt melding til meg.

Betyr det at KD er hacket eller er det her snakk om virus? Uansett, dette burde KD sjekke ut.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 13.02.2018 av Anonym
Det høres skummelt ut. Kan det være denne personen som har fått hacket sin maskin/mobil? Hvis hun har appen eller er pålogget kanskje noen andre har skrevet på hennes profil?
Evt har KD ett problem, ja...
august afternoon
#2. Postet 13.02.2018 av august afternoon
Vil tro at det ble lettere å hacke Kristendate når de opprettet mobilappen slik
Som det er mulig med Bl.a Smartmobiler og Pc.
Ha ett godt "forsvar" og rens igjennom Pc/Smartmobil så ofte som mulig.
Anonym
#3. Postet 14.02.2018 av Anonym
Sikkert ein kompis eller venninde som ble frista å gjøre noe gøy mens vedkommende var på do...og fannt kristendait appen på mobilen....med mindre det er flere som har fått slike meldinger...
Anonym
#4. Postet 14.02.2018 av Anonym
Det siste alternativet virker mest sannsynlig. Vi hadde nok kunne gjort det samme som ung om vi hadde hatt internett på mobilen. Om ingen andre opplever det samme er det nok bare en "practical joke".
Anonym
#5. Postet 14.02.2018 av Anonym
KD har ikke SSL (sikker overføring av data) på sine sider det kan være at denne personen har surfet på usikkre nettverk (f.eks på publikumsnettverk/ åpne kafeer / bivliotek ) det er "lett" å hente ut brukernavn og passord da.
Erlend90
#6. Postet 16.02.2018 av Erlend90
Samme her.

Scam ;)
tempolett
#7. Postet 25.02.2018 av tempolett
Har fått fleire slike. Slettar dei konskvent. Sikkert kkje helt pent, men tek ingen sjansar.
KristenDate
#8. Postet 21.03.2018 av KristenDate
KD har ikke SSL (sikker overføring av data) på sine sider det kan være at denne personen har surfet på usikkre nettverk (f.eks på publikumsnettverk/ åpne kafeer / bivliotek ) det er "lett" å hente ut brukernavn og passord da.
Hei!

KristenDate har innført SSL (sikker dataoverføring), dette ser du ved at det står "https://" vår nettadresse. Kan også betrygge alle med at KristenDate aldri har vært hacket, og at all sensitiv informasjon lagres kryptert for å ivareta sikkerheten til våre medlemmer.

Vennlig hilsen
KristenDate :)
Fryd sier: Ønsker alle her på KD en velsignet påske :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16