Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 08.01.2018 av Anonym.
Megafon innlegget til xxxxxx
Chrisso577 : Ikke bli sammen med noen som er skilte viss di ikke har Bibelsk grunnlag for å være skilt!!! viss du er skilt å lyger om de så synd på deg

Hvorfor ikke Chrisso577? har ikke de skilte rett på ny kjærlighet. Jeg trur på en Jesus som er full av nåde. Jeg trur ikke at Han vil at noen skal gå igjenom livet sammen med noen som ikke fører noe bra med seg for en.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 08.01.2018 av Anonym
Chrisso577 : Ikke bli sammen med noen som er skilte viss di ikke har Bibelsk grunnlag for å være skilt!!! viss du er skilt å lyger om de så synd på deg

Hvorfor ikke Chrisso577? har ikke de skilte rett på ny kjærlighet. Jeg trur på en Jesus som er full av nåde. Jeg trur ikke at Han vil at noen skal gå igjenom livet sammen med noen som ikke fører noe bra med seg for en.
Må si meg enig her :). Nåden gir oss muligheten til å starte på nytt uansett fortid! Husk at Jesus tok på seg ALLE våre feil og svakheter i sin død og oppstandelse.

For min del har jeg såkalt «gyldig grunn», da min ufrelste kone ønsket skilsmisse fordi hun hadde funnet en annen, men jeg tror at alle har en «gyldig grunn» til å starte på nytt i Guds nåde.

Jeg tror ikke på den kristne «religionen» som består av bud og regler for hvordan vi skal leve for å være rettferdige for Gud. Vi ER rettferdiggjort en gang for alle i Jesus Kristus.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16