Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

chrisso577
Opprettet 26.10.2017 av chrisso577, mann, 27 år, Rogaland.
Viktig burde leses...
vet de er mange som savner en partner men ikke la de komme i veien for ditt forhold med Gud å de å gjøre de som han har planlagt for livet ditt... stol på Gud :) som de snakker om i Bibelen søk først Guds rike å de andre tingene du trenger vil komme og :) står ikke akkuratt slik men er de de snakker om å selv om ting kan ta tid så husk at Gud vil forsørge deg :) selv så er eg nesten aldri innpå her lenger å tenker igrunnen at eg bare vil ha ei dame viss de er ei eg kan være nær Gud sammen med :) greia er att mange fokuserer for mye på å få en partner å lener seg på de for mye... noe som gjør at di kansje blir deprimerte å ensome men husk at vi skal lene oss på Gud! for er bare han som kan fylle de tomrommet i oss :) siden er mange som tenker viss eg bare får en partner nå så vil de bli bedre men dette er omvendt av hvordan de egentli er for den trangen du har for å bli elsket er de bare Gud som kan fylle å du trenger og være fylt av han å hans kjærlighet for å være istand til å være klar for ett ekteskap viss de skal fungere bra :) viss ikke blir de sånn verdslig kjærlighet hvor begge parter forventer av hverandre istendenfor å gi til hverandre fordi di allerede har :) nemlig kjærlighet... Bibelen snakker bra om å ha en partner å var og slik Gud skapte oss som 2 halvdeler som blir ett under ekteskap :) men Gud må komme først er ingen som elsker deg mer en han å viss du lener deg på de å finne en partner så er du avhengig av å bli elsket av ett menneske å ikke Gud å da kan du risikere å gjøre din partner om til klippen din å ikke Gud å da vil du virkelig falle... søk Gud først vi ble skapt i hans bilde å din sanne identitet er en refleksjon av hans natur nemlig kjærlighet :) så viss du skal ha ett fint ekteskap så må du og først være full av den kjærligheten :) viss ikke å du søker din lit til å finne en partener så tror eg og du vil bli veldig skuffet når du først finner en... lev livet i Ånden for de er den sanne deg som er skapt i Guds bilde :) sannheten om treenigheten er dette at Faderen er Gud å Den Hellige Ånd er selve Ånden til Faderen som han skaper ved med andre ord englene til Gud har den Hellige Ånd i seg å adam å eva hadde de og før di falt i synd å Jesus er skapt komplett ved den Hellige Ånd i Guds Bilde å den Hellige Ånd er Guds Ånd så med andre ord så ble Gud manifisert i kjødet :) altså Jesus blei skapt perfekt i Faderens bilde å derfor representerer Faderen derfor er han og Faderen ett via den Hellige Ånd :) men Jesus er alikevell høgere enn oss å englene :) vi er alle ett med Gud å i hans bilde som en enhet å helhet via den Hellige Ånd på en måte viss du forstår :) alle en i kristus kropp som Bibelen snakker om :) for alt er skapt i Guds bilde men synd kaster oss utav de bilde men takke være Jesus kan vi komme inn igjen å i Ånden er våres sanne identitet å derfor de er viktig å leve i Ånden :) Gud velsigne deg :) bli født på ny å lev i Ånden :) da vil forandringer skje i livet ditt :) fall ikke ifra å viss du holder på ågjøre så omvend deg! Gud vil ha deg å er bare du som kan falle ifra å viss du har vert lat i troen osv så bruk tid på å søke Gud å reis deg igjen :) Gud er bare en bønn unda så lenge du har plass for han i hjertet ditt :) husk og at mange tanker å føleleser kan være løgner fra demoner som påvirker livet ditt f

Svar på innlegg

chrisso577
#1. Postet 26.10.2017 av chrisso577
tanker å føleleser kan være løgner fra demoner som påvirker livet ditt for de har eg selv erfart hvor eg har trodd at tanker å følelser som var veldig skremmende ikke var meg alikevell men demoner som angrep meg.. vær ydmyk å innrøm dine feil! Gud står den stolte imot men gir nåde til den ydmyke.. hvorfor de? fordi viss du er stolt å ikke vil inrømme dine feil så setter du ditt eget ego som standard å du blir en refleksjon av ditt ego å ikke en refleksjon av de bilde Gud skapte deg i å var og slik lucifer begikk den første synden når han ble stolt å grådig å ville ta Guds trone...
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16