dagen sier: Ønsker alle her inne en fin påske.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 18.10.2017 av Anonym.
En ekstra ting å legge med i "søk Bruker"
Jeg synes det er alt for vanskelig å se hva som er en inaktiv profil og tenker det kan løses på en ganske enkel måte.

Ved å lage ett alternativ der du kan søke og sortere brukere for "nylig redigert profil" så faller alle de innaktive profilene til det siste søkeresultatet.

Det er veldig mange foreldra profiler men sånn ellers er sida bra.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 21.10.2017 av Anonym
Flere har foreslått for KD at man kunne merke de profiler som var gratis eller de som er betalende medlemmer, men det virker ikke som de ønsker å gjøre noe med dette. Heldigvis står det et lite hint i profilen når de sist var aktive. Støtter forslaget ditt, det hadde vært fint med søkemulighet på profiler som var aktive siste 24 eller 48 timer, 2 uker siden eller 1 mnd osv.
Anonym
#2. Postet 21.10.2017 av Anonym
Har hatt kontakt med damer her inne som er aktive, men på profilen står det: Sist aktiv mindre enn siste 3 mnd siden. Har forstått det slik at om du bruker KD appen så vil det ikke bli registert inne på profilen. Om dette nå er endret, det vet jeg ikke.
Anonym
#3. Postet 22.10.2017 av Anonym
Om eg har skjønt denne søkefunksjonen riktig. Så kjem de som har
vært pålogget på nettsida sist opp først. og så kjem de som har vært lengst avlogget
lenger bak til lenger de har vært avlogget.. Når de da har logget seg inn og noen søker etter noen med deira kritterier så kjem dem da lenger fram enn de villa ha gjort viss ikkje de hadde logget seg på..

gav det deg nokon mening?

*TT*
Anonym
#4. Postet 23.10.2017 av Anonym
Stemmer det, det er akkuratt det jeg mente. ^^
KristenDate
#5. Postet 27.10.2017 av KristenDate

Hei!

Takk for gode innspill, dette tar vi med oss i videreutviklingen av KristenDate. Jobber for tiden med en helt ny versjon av tjenesten, denne blir utviklet ut i fra "mobile first" prinsippet. Dette betyr i praksis at nettsiden vil tilpasse seg optimalt i forhold til den enheten du benytter (PC, nettbrett, mobil etc).

Når det gjelder "Sist innlogget" så viser dette kun når vedkommende sist logget inn via vår nettside. Dersom personen bruker våre mobil-apper vil altså ikke "Sist innlogget" oppdateres på nettsiden. Grunnen til dette er at mobilappene husker innloggingen, noe som gjør at man ikke behøver å logge inn via appen hver gang. Vi har for øvrig planer om å finne en løsning her også, slik at "Sist innlogget" viser når man sist var aktiv - uavhengig av om man bruker mobil-appen eller nettsiden.

Vennlig hilsen
KristenDate :)

compaq
#6. Postet 12.01.2018 av compaq
få vekk om Islam. Jeg spyr

hva driver dere og hvem er dere som har ansvaret for kristendate.

Her er bare kun kristenlære og vi lærer mye om bibelen og opplysning om Bibelen.
Anonym
#7. Postet 07.01.2019 av Anonym
Enig i at søkemulighetene kan forbedres. 2 muligheter jeg har savnet er å kunne søke blant medlemmer som er online, og muligheten for å søke på de som har vært online siste x antall dager/uker/måneder.
Anonym
#8. Postet 08.01.2019 av Anonym
Jeg savner muligheten til å legge inn ønsket alder på den vi søker i profilen og at dette igjen er linket til "søket" slik at vi faktisk får opp profiler som passer til den.
Anonym
#9. Postet 08.01.2019 av Anonym
Jeg savner muligheten til å legge inn ønsket alder på den vi søker i profilen og at dette igjen er linket til "søket" slik at vi faktisk får opp profiler som passer til den.
Helt enig, og jeg foreslår å ta det enda lengre: Legg hele søkesiden inn i profilen. Når man senere besøker søkesiden kan feltene være forhåndsutfylt slik som i profilen. Da trenger man vanligvis ikke justeringer, men dersom man en dag leter etter noe spesielt så endrer man bare de de aktuelle feltene.
dagen sier: Ønsker alle her inne en fin påske.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16