Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 23.09.2017 av Anonym.
Helvete er avlyst
Sitter du med tungt hjerte, når du tenker på venner og familie som ikke er frelst sånn som du er. Gjør det deg deprimert, å tenke på at folk du er glad i skal brenne levende i all evighet? Da kan du slappe helt av å nyte det EKTE kristne glade budskapet, slik det opprinnelig var. Denne filmen kommer du aldri til å glemme. Se hvordan prester har vrengt og vridd på bibelens ord, for å skaffe seg makt. Denne filmen må du ikke gå glipp av.

Helvete er avlyst
https://www.youtube.com/watch?v=ZbtyAoPwg9k&t=418s

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 23.09.2017 av Anonym
Ikke la dere lure. Vi trenger å tro på Jesus Kristus for å bli frelst. Der finns kraft i Hans Navn og helvete finnes. De som har følgt med på forumet vet den dialog jeg og trådstarter har hatt tidligere. For dem som ikke vet les trådene ildsjøen og hvordan bli fristet til å tro at helvete ikke finnes.

Folk har blitt advart på det sterkeste mot hennes snare og vranglære.
Anonym
#2. Postet 23.09.2017 av Anonym
Ingen som ser denne filmen fra start til slutt vil ta deg seriøst Bennio. Det ser du selv. Knus bobla du lever i å slutt å gjør Gud til en sadist,bare fordi du ikke klarer forstå hebraisk og gresk oversettelse. Du driter deg ut som vanlig.

Så må du slutte å vri på mine ord Bennio. Ja, alle må tro for å bli frelst, og på dommens dag, foran tronen kommer alle til troen. Det er bevist fra bibelen selv. Slik filmen viser.
Anonym
#3. Postet 23.09.2017 av Anonym
Er denne filmen våres autoritet? Eller Guds Ord? Du sier vi har blitt lurt som om vi ikke selv klarer å lese hva teksten sier. Ingen prester har lurt oss til å tro på helvete. Teksten er klar bare man leser i Guds Ord selv, uten å tro på slike som deg og dine lærere.

Jeg oppfodrer alle til å google Bibelvers rundt helvete og lese de i sammenheng med hva teksten sier i kapitlene de står. Det er når andre "prester" kommer inn og skal forklare hva teksten "egentlig betyr" man får problemer. Fordi teksten i seg selv kunne ikke være mer klar.
Anonym
#4. Postet 24.09.2017 av Anonym
Bennio, du trenger seriøst damebesøk!
Anonym
#5. Postet 24.09.2017 av Anonym
@kanskjepådeg

Hva har damebesøk med noe å gjøre? At man da vil bli mindre opptatt av det Guds Ord sier?

Jeg har hatt nok av verdslige damer. Jeg har hatt ett langt liv som ikke kristen. Jeg ønsker å tiltrekke meg de rette damene. Som er Gudsfryktige, De som selv ønsker å stå opp for Guds Ord. Da begynner det med enn selv.

Tror heller ditt overfokus på damebesøk forteller mer om din mangel på sådan.
annonseRadio 3:16