Angela sier: En mann som vil drikke kaffe ute med meg ? Sandnes / Stavanger
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 20.08.2017 av Anonym.
VALG 2017
Valget i høst ser ut til å bli veldig spennende. Vil vi ha Jonas eller Erna som Statsminister?

Hvilket Norge får vi om Jonas må danne Regjering med støtte fra SV, SP, Rødt og MDG?
Hvilket Norge får vi om dagens Regjering fortsetter?

Skal dagens Regjering fortsette må Venstre og KrF over sperregrensen, eller H/FrP må ha flertall alene.

Personlig tror jeg at Norge er best tjent med at dagens Regjering får fortsette.
Jeg stoler rett og slett ikke på Jonas & co.

Det er sikkert også mange som vil stemme på PDK, selv om de ikke vil få nok stemmer til å komme inn på Stortinget. Det kan derimot ødelegge for 4 nye år med borgerlig Regjering.

Jeg vil oppfordre ALLE til å bruke stemmeretten.
Det er flaut at vi i vårt frie land tar så lett på stemmeretten.
At vi har en valgdeltakelse på 60-70% er skremmende lavt.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 21.08.2017 av Anonym
Demokratene er ett bra parti med god oppsluttning på facebook ivertfall....Ellers håper jeg Listhaug får lede FRP om de vinner! Har ikke sansen for Siv eller Erna som blir styrt av verdensmakten som marionettedukker.For ikke å snakke om Støre hvør nasen blir lenger og lenger om pinokio! Og kan nesten ikke krype lenger oppi rompa på alle muslimene..og som vil ha inn flere av bråkmakerene..vi har ikke nok problemer! Må bryte ned Norge ytterligere!
Anonym
#2. Postet 21.08.2017 av Anonym
Da Aron har du egentlig berre to reele valg slik eg ser det... Krf eller Frp.

Forøvrig RemiS så trur eg Frp eller H må ut. De øydelegger for mannen eller dama på gølvet.
Sjukelønningene må bestå. Dette vil Høgre og Frp rassere.. Stakkars folk som blir sjuke...
Det er riktig angående Israel. FrP og KrF er de eneste partiene som er klart mest positive til Israel. Når det gjelder sykelønn så er det feil at FrP og Høyre vil rasere denne. Det er riktig at de ønsker endringer i den, men det er feil å si at de vil rasere den. Det er snakk om å innføre 1 karensdag, dvs at man ikke får lønn fra første dag man er syk. Viktig å nevne at dette ikke gjelder kronisk syke mennesker. De gjorde dette i Sverige for flere år siden og sykefraværet sank som en stein. At FrP og Høyre ødelegger for menn og kvinner på "gulvet" er også en faktafeil som AP og Arbeiderbevegelsen elsker å bruke.

AP beskylder H/FrP for å gi store skattelettelser til de rikeste og lite eller ingenting til hvermansen. Det er nå ren matte. Minus 10% skatt av 3 millioner er mer enn minus 10% av 300.000. Det AP forsøker å få folk til å tro på er at deres skatte- og avgiftsøkninger på 15 milliarder kroner kun skal ramme de rike, men det er ikke sant. Deres økninger vil ramme oss alle og de rikeste vil være like rike uansett hvem som styrer landet.

Får vi jonas som Statsminister får vi en Regjering som snur midtøstenpolitikken til Pro Hamas fremfor Pro Israel. De vil gjøre det vanskeligere for kristne privatskoler m.m.

Det er ingen alternativ som er perfekte, men slik jeg ser det så er FrP/H det beste alternativet. De må ha mest sannsynlig ha støtte fra KrF og Venstre, men er klart bedre enn AP med støtte fra Rødt, MDG, SV og SP.

Viktigst av alt er at vi bruker stemmeretten!
Anonym
#3. Postet 03.09.2017 av Anonym
Forøvrig RemiS så trur eg Frp eller H må ut. De øydelegger for mannen eller dama på gølvet.
Sjukelønningene må bestå. Dette vil Høgre og Frp rassere.. Stakkars folk som blir sjuke...
Du kjøper propaganda fra LO med slike påstander. Høyre og FrP ødelegger ikke for folk på gulvet og de vil heller ikke røre sykelønnsordningen. Du finner ingenting om det i dere politiske programmer.
Angela sier: En mann som vil drikke kaffe ute med meg ? Sandnes / Stavanger
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16