Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Lene
Opprettet 20.08.2017 av Lene, dame, 71 år, Oslo.
Noen som vet?
Blir noen innlegg slettet her på forumet?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 20.08.2017 av Anonym
Blir noen innlegg slettet her på forumet?
Trådstarter kan slette det h*n har lagt ut. Skal noen andre slette tror jeg KD må gjøre det. Hvorfor lurer du på det?
Lene
#2. Postet 20.08.2017 av Lene
Fordi jeg skulle gå tilbake å sjekke noe jeg hadde lest tidligere, men fant ikke innlegget. Har forsøkt å lete i to dager nå. Det var da jeg begynte å lure.... Takk for opplysningen.
Anonym
#3. Postet 23.08.2017 av Anonym
Noen endrer tittel på sine tråder i etterkant,derfor vil du kanskje slite med å finne gamle innlegg.
Anonym
#4. Postet 24.08.2017 av Anonym
Jeg prøvde å slette et innlegg som jeg hadde startet, men fikk det ikke til.
Jeg endret da tittelen, fordi innleggene gikk helt over styr og hadde ikke rot i virkeligheten.
Men skulle ønske at jeg kunne slettet hele innlegget, det hadde vært mer ryddig

Innlegget heter nå: Hvordan bli fristet til å tro at helvete ikke finnes

Anonym
#5. Postet 24.08.2017 av Anonym
Selvfølgelig skulle du vel likt det tenker. Kipt å måtte tåle andres meninger og bibelvers man selv ikke fokuserer på,hehe...Ja,det hadde vært urdelig å slette den. Det vet du selv og det er jo bra.
compaq
#6. Postet 24.08.2017 av compaq
hei eple

jeg leste dine innlegg om yahweh og jahshua men hva slags bibel bruker du, er det The Emphasized bibel? Er det jødisk bibel? håper på svar
Anonym
#7. Postet 24.08.2017 av Anonym
Selvfølgelig skulle du vel likt det tenker. Kipt å måtte tåle andres meninger og bibelvers man selv ikke fokuserer på,hehe...Ja,det hadde vært urdelig å slette den. Det vet du selv og det er jo bra.
Dersom noen farer med fremmed lære, og ikke holder seg til vår Herre Jesu Kristi sunne ord og den lære som hører til gudsfrykt, 4 da er han oppblåst og forstår ingenting. Han er bare syk etter stridsspørsmål og ordkrig. Dette fører bare til misunnelse, strid, spott, onde mistanker
Anonym
#8. Postet 24.08.2017 av Anonym
Så du er dommer over den rette lære du da,med andre ord.Du og Bennio, det er greit å vite for alle som er fra ulike trosgrupper her inne. Tør du å nevne navnet på den opprinnelige tråden i tillegg til navnet på den omgjorte tråden da? Det er det som gjør forvirra, når man ikke vet hvilken tråd som har fått nytt navn.
Anonym
#9. Postet 24.08.2017 av Anonym
Jeg bruker en norsk, en engelsk og en hebraisk bibel.
Anonym
#10. Postet 24.08.2017 av Anonym
Ja. Når noen hevder at man ikke trenger å tro på Jesus Kristus for å bli frelst er vi befalt til å dømme det ifølge Guds Ord. Gjøre det til skamme og eksponere løgnene. Fordi det er så opplagt ett annet budskap for dem som kjenner til hva Guds Ord sier. Det er hva som er blit gjort i ditt tilfelle. Gjøre deg mer åpenbar for dem som enda intar "melk", og er lett påvirkelige. Så troen blir lagt i god jord. Det er endel av det å verne om flokken fra ulver. Som Jesus sa på forhånd ville komme inn å prøve å ødelegge. Det er vell så viktig på ett kristent forum der mange nyfrelste kommer for å få seg en kristen kjæreste,
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16