BraMann50 sier: Det er lov å ta kontakt om du er slank kvinne under 53 og har lyst til å bli kjent med en snill mann fra Romerike :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 13.08.2017 av Anonym.
alt er håpløst, håpløst å finne seg mann!blir alene hele livet
Jeg føler meg hjelpeløs!.. føler meg alene i livet..vet ikke hvordan skal klare meg.
det er så vondt ikke ha noen i livet, ikke ha noe relajson til noen..annet enn far. beynner bli lei han.frustrert fordi jeg ikke finner meg mann!. og idag ropte og kjeftet jeg på faren min..fordi jeg sa jeg aldri kommer til å finne noen..og han skal være så positiv..jeg er frustrert, og det går utover han!! jeg har dårlig sambvittighet....
overfor at det gikk utover han. en dag kommer jeg til å angre den dagen han ikke er noe mere..
og jeg syns så synd i han fordi at han er alene, og beynner bli gammel og er ensom ikke kommer seg så mye ut han..

jeg snart 30 og ikke funnet noen. ikke lyktes..jeg brukt masse energi og hardt arbeid for å finne noen på nettet.. men ender at jeg blir bare utnyttet på nettet!..og de maser om kun en ting.
jeg er sliten..sliten av at aldri skal bli noe endring i livet. av ensomheten.. av at jeg føler har ingen slekt som bryr seg om meg!! som tanter og søskenbarn...tantene er bare opptatte me å ivareta sine små barnebarn..
siden moren min har ei søster og en bror.
tanta mi gjør meg sur og jeg er sjalu fordi sønnen hennes og hans samboer.

- hver helg er en smerte. jeg savner min mamma så sterkt enda. søskenbarna er så heldige som har sine sambore alle sammens..de har noen å støtte seg på...slipper tenke på at dem er ensomme hver helg og hver uke..de har en stor familie som samles til jul,nyttårsaften osv.... de er friske og glade og lykkkelige.

- jeg får meg aldri mann!! å dele live med. som kan gi meg støtte og som kan være der for meg når jeg er ensom..
jeg har bedt til GUD, men han vil ikke høre på meg, han vil ikke gi det jeg ønsker.
det nyttter ikke.. ingenting nytter.. hvorfor skal det ikke skje noe snart. går i samme onde sirkelen hele tiden.
savnet etter mamma er dr enda..jeg prøvd å gitt slipp å gå videre i livet etter 10 år.. men fremdeles savner jeg henne så mye. jeg hadde hatt det mye bedre å ha henne her. der jeg kunne snakket om henne om ting.
folk forventer at jeg skal gått videre med livet for lenge siden..men for meg var det umistelig å utenkelig å miste ALT jeg eide..det eneste jeg hadde. fordi hu brydde seg så mye.mens nå er det ingen.
min søster hører jeg aldri noe fra.. alltid jeg som besøker henne dit..og de er ute å farter hele tiden, på ferie..og fullt program og venner/svigerfamilie osv. ringer aldri, sender aldri melding. føler ikke at jeg er viktig. hun priotirere andre folk. hilser ikke når jeg ser henne. hun går direkte bort til andre i slekten å snakker med dem i barnedåpen..
hun hjeper meg aldri med ensomheten. hun støtter meg ikke.

jeg drømmer om å kunne hatt en annen slekt, flere søstre..som jeg hadde god kontakt med.
men jeg får aldri gjort noe me det.. jeg bare går ALENE I LIVET. år etter år..dag for dag. jeg er deprimert. ha vært deprimert i 14 år. 10 år ensom.. :( jeg er så vant med være alene går bedre. men det er verst i helgene.. og fridagene.. veit ikke hva skal gjøre for å få livet mitt bedre. bedre vært om jeg hadde en stabil sterk mentalt mann i livet. som kunne spist og sett tv med som vanlige andre par gjør. men han finnes ikke..stedet jeg bor på er håplløst! alt er håpløst her. ikke kan jeg flytte pga min helse. jeg vet ikke hvrofor jeg er på jorden her egentlig

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 13.08.2017 av Anonym
Jeg føler blir værende alene hele livet :(( og savnet etter mor vil jeg ha med meg hele livet.

jeg bare føler at neste år så er jeg singel da også som ifjor. føler ikke er noe håp ihele tatt.
gud ler av meg, han vil ikke hjelpe.. føler så sterkt at jeg blir værende alene hele livet til jeg dør.
Anonym
#2. Postet 13.08.2017 av Anonym
Hei:-)

Når en har så tungt å bære som deg, så må en snakke med en psykolog/sjelesørger el.l.

Om du føler folk her inne ikke er så interessert i å prate med deg på chatten, eller å bli venn med deg her, så er det nok fordi du tidligere her på forumet (og nå) viser at du har en enorm følsom byrde. Jeg tror folk er redd du vil dra de ned med dine tunge problemer. Og, det vil også skremme vekk menn, husk det.

Det er over 1000 personer her på kristendate som er single, og alle lengter etter den rette. Og her er mange over 30, over 40 osv. Så det er ingen skandale å være singel enda, når du er 28.

Håper ting kan bedre seg for deg etterhvert:-)
Anonym
#3. Postet 13.08.2017 av Anonym
JEG FÅR IKKE HJELP..DET ER INGEN SOM HJELPER MEG I HELSEVESENET..ER INGEN SOM VIL HJELPE MEG..
AV SLEKT..DE SVIKERE ALLE SAMMENS.
INGEN I KOMMUNEN VIL HJELPE. i helsevesenet kan de ikke hjelpe med noenting..
Anonym
#4. Postet 13.08.2017 av Anonym
Hvorfor vil ikke helsevesenet hjelpe?
Anonym
#5. Postet 13.08.2017 av Anonym
Du mangler Jesus i livet ditt. Hankan du prate med om alle ting,gir deg støtte og trøst. Søk meg først sier han,så skal jeg gi deg det du trenger i tilegg sier han. Og han holder ord. Han gir deg fred i hjerte, gir deg rettning i livet,håp og glede. Ikke verdens fred. Det er slettes ikke skanale om du ikke finner noen i en alder av 28 år. Fokuser heller på å få deg gode venner og ett godt nettverk,om du ikke føler du har slekt som bryr seg om deg, så begynn å bry deg om dem. Besøk dem,prat med dem, kanksje også dem savner at noen bryr seg om dem.
Anonym
#6. Postet 16.08.2017 av Anonym
"Du mangler Jesus i livet ditt".

Jenta skriver jo på profilen sin at hun er troende. Selvfølgelig mangler hun ikke Jesus i livet! Er det noen Jesus virkelig er hos så er det dem som har det vanskelig!
Anonym
#7. Postet 16.08.2017 av Anonym
Ønsker å tilslutte A91 sine kloke ord med ett Bibelvers.

Matthew 11:28-30

28 Come to me, all who labor and are heavy laden, and I will give you rest. 29 Take my yoke upon you, and learn from me, for I am gentle and lowly in heart, and you will find rest for your souls. 30 For my yoke is easy, and my burden is light.”
BraMann50 sier: Det er lov å ta kontakt om du er slank kvinne under 53 og har lyst til å bli kjent med en snill mann fra Romerike :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16