Mann38 sier: Ønsker alle på kd ei velsignet god helg :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 15.06.2017 av Anonym.
Ikke glem å elske
alle mennesker..

Svar på innlegg

chrisso577
#1. Postet 15.06.2017 av chrisso577
alle mennesker..
Amen broder å God bless
Anonym
#2. Postet 23.08.2017 av Anonym
Gud og dine medmennesker...
Anonym
#3. Postet 24.08.2017 av Anonym
For vi har ikke kamp mot kjøtt og blod, men mot maktene, mot myndighetene, mot verdens herskere i dette mørket, mot ondskapens åndehær i himmelrommet.

Om vi vet hvem vi er, og hvem han er. Så er det lett å elske alle mennesker.
Anonym
#4. Postet 14.10.2017 av Anonym
Jesus, 100% menneske og 100% gud.
Han gav sitt liv for deg. Din Gud døde for DEG for at du skal ha ALT du trenger her på jorden og evig liv deretter.
Denne verdens onde hersker hater deg fordi Gud elsker deg.
Hvordan kan vi ikke elske Gud tilbake med hele vårt hjerte og alt vi er. Det eneste Gud krever er at vi sier JA, jeg omvender meg og følger deg, min vilje er nå å gjøre din vilje, jeg er friiiii.. led meg, vis meg....
Gud er så stor at vår forstand aldri kan fatte det.
Hvordan kan vi mennesker i det hele tatt kommunisere med en Gud som er så ubegripelig stor at absolutt alt er mulig?
Vi kommuniserer ånd til ånd og på et område kan vi bli ett med Gud. Vi kan elske med gudommelig kjærlighet til alt og alle. Da smelter vi sammen med vår Gud. Da er vi den vi ble skapt for å være. Da lever vi i lyset, da er vi lyset og lyset fortrenger alltid mørket. Kjærligheten er sterkere enn hatet. Alle ære til Jesus Kristus, vår Herre. Jeg elsker deg frs dypet av mitt hjerte...
Anonym
#5. Postet 22.10.2017 av Anonym
Ikke glem å be om at dere skal bli ledet til den rette. Gud har en plan for alle..

Ønsker dere lykke til, Gud velsigne dere alle sammen, uansett hvilken menighet dere står/går i..))..

Jeg logger av..
Anonym
#6. Postet 29.08.2018 av Anonym
Størst av alt er kjærligheten...bevare våre hjerter...
Anonym
#7. Postet 28.09.2018 av Anonym
Jeg ber Gud om å hjelpe oss å bevare vår hjerter. Gi oss inderlig medlidenhet med våre medmennesker...
Coffecup
#8. Postet 30.09.2018 av Coffecup
Elsker Gud av hele hjerte? Gud er 100% Menneske og 100% Gud, hvor står det? Hvordan kan man elske noen man ikke kjenner? Følger dere hans bud? Går til kirken å roper Jesus og er lovbrytere etterpå. Kjærligheten ligger i handling og Sannhet. Yahushua er svart. Og Gud er ikke en treenighet. Og loven er aktiv, sammen med Guds høytider. Kristendommen er en religion. Gud er ingen religion. Lykke til med og finne Gud :) Eller fortsett å vandre i lovløshet og bli dømt av ordet. Yahushua vil dømme etter Toraen, han vokter livets tre :) Nåde har det alltid vært, men nåden står ikke imot loven. Gud forbyr.
Anonym
#9. Postet 30.09.2018 av Anonym
Coffecup
Jeg ber i Jesus Kristus navn at du skal finne sannheten slik at også du skal få kjenne Gud..
Coffecup
#10. Postet 30.09.2018 av Coffecup
Først må Gud høre bønnene dine :) Kan være han gjør det. Men det er ikke sikkert. Gud gir sterke illusjoner til dem som tror en løgn. Men er du ydmyk for sannheten vil han vise deg det. Du får be til Yah i Yahushuas navn :) Siden Yah er Gud. Jeg skal stå foran Herren i full sannhet og ydmykelse. Så skal han få se at jeg har lagt mitt eget ned for hans føtter. Yahushua vet veldig godt at jeg ikke er under falsk lære, siden det er han som åbenbarer sannheten fra Gud. Jeg lar meg ikke lære av mennesker, men av Gud. Hadde min lære vært min egen hadde den vært ingenting. Vi skal ikke bruke annet en Guds ord og vokse med Gud i sannhet :) Shalom
Mann38 sier: Ønsker alle på kd ei velsignet god helg :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16