Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Debatt

Anonym
Opprettet 15.06.2017 av Anonym.
jeg ble troende
har vært ensom i flere år siden tenårene. spesielt ble det ensomt og lite nettverk når min mor døde for 10 år siden. ting gikk så dårlig at det bare gikk nedover jeg ble skikkelig deprimert. og jeg hadde det fryktelig vondt i livet.
jeg taklet det svært dårlig, og har enda sorg i meg.. som jeg ikke blir kvitt.
og jeg har savnet den støtten av å få av mamma. jeg var 18 år da hun fikk kreft og døde.det varvont å se henne lide.
har slitt enormt med å klare meg selv..og ingen som har trøstet/støtta meg når jeg er ensom og har tung og vanskelig stunder... har jo far..men han kan ikke støtte eller hjelpe så mye.
har lite kontakt med familien som tanter og onkler og søseknbarn..føler de bare er opptatt av sine egne voksne barn og barnebarn.. søskenbarna har aldir brydd seg..og de bryr seg heller ikke nå heller..føler noen av dem snur ryggen til..og følt meg utenfor de få gangene jeg har møtt op på familieselskap.. og de hilser ikke på meg når jeg ser dem i butikken. hun ene søseknbarnet mitt som jeg er sjalu på (fodi hu er vakker), og hun snakker bare med de andre søseknbarna om å møtes og at de skal trille å besøke hverandre...og snakker om babyting.
men jeg bare føler meg utenfor. jeg kjenner jeg blir litt småirritert. og føler dem tror dem er bedre enn meg og mere verd..føler meg verdiløs..de har mange venner og foreldrene sine og svigerforeldre som støtter dem..

jeg ble litt frelst eller troende på mandag den 12. ei på jobben som var muslim...fortalte meg mye om gud og jesus.. hun fortalte at vi hadde en djevel/satan og en engel på hver skuldre.. hun snakka om at hu bedte hver dag..noe av det hun sa gikk inn på meg... jeg spurte om hun kunne vite om mamma har det bra. hun sa at hvis jeg sørget eller gråt så straffet jeg mamma i graven..og hun visste ikke om hu var i himmelen enda...eller om hun kom i himmelen. hun sa at alt negativtitet i livet eller at vi gjør gale handliger det er at satan hvisker i øret på oss. og alt negative er forbundet med satan. derfor det finnes så mye ondt sa hun. jeg tror satan villedet meg og ødela for meg når de årene jeg slet og alle snudd ryggen til, og alt gikk galt me meg

fra den dagen har jeg bedt til gud flere ganger. og jeg kjenner jeg får en styrke (de gangene jeg føler meg svak og ikke klarer være sterk, i meg fra gud..at han støtter meg..fordi ingen andre har støttet meg verken de i familien eller andre..siden jeg er omtrent venneløs.. og jeg hatt det tungt i mange år nå i 10 år. hver helg var vanskelig. ble så dårlig at jeg blir syk. må gå på anti depressiva..
savnet ett mor vil jeg alltid savne..aldri trodde det var så fælt å miste mamma, var vant til at hun var der for meg hele tiden, min enste venn, hun som brydde seg..mens ingen brydde seg etterpå. det gjør så vondt..og man kan aldri forstå det hvis ingen har prøvd det..de andre sier ja men det er jo lenge siden nå..men dem har ikke prøvd det....hvis dem ikke har prøvd eller vært der så kan dem ikke forstå det.. men jeg er sikker på at mamma har det bra. når jeg har det vanskelig eller ikke vil leve så ber jeg til gud og roper. til å gi eg styrke for å klare å være sterk''. det vært vanskelig å ikke ha noen..men vet at jeg har gud bak min rygg.
<

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16