Tulipanen sier: Ha en fin dag. Et brev i posten er hyggelig. Skriver DU?
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 25.05.2017 av Anonym.
Hillsong Norway


Hillsong vokser over hele verden og er en pinsekarismatisk kirke, kanskje mest kjent for moderne musikk og lovsang, men også en forkynnelse med sterkt fokus på Jesus. I Skandinavia har de menigheter i Sverige og Danmark. I Norge har de kun hatt noen vennskapsmenigheter som en del av nettverket Hillsong Family, men nå blir Intro til Hillsong Church Norway.

Jeg ønsker dem Krogedal & co. alt godt. Vi trenger å vinne så mange som mulig for Jesus.

www.hillsong.com/norway

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 29.05.2017 av Anonym
Så bra! Viste ikke at det fantes. Oppdaget at de har Hillsong Karmøy, det er ikke så langt fra meg. Men tror nok ikke at det kommer opp mot lovsangsgruppen Hillsong da. En av mine favorittartister det her :) Og skulle gjerne vert på konsert med dem.Hvilken åndelig atmosfære det ville blitt!
Anonym
#2. Postet 29.05.2017 av Anonym
Så bra! Viste ikke at det fantes. Oppdaget at de har Hillsong Karmøy, det er ikke så langt fra meg. Men tror nok ikke at det kommer opp mot lovsangsgruppen Hillsong da. En av mine favorittartister det her :) Og skulle gjerne vert på konsert med dem.Hvilken åndelig atmosfære det ville blitt!
Jeg var på konsert med dem i Oslo i fjor. Fantastisk var det og Jesus var i fokus :)
Tulipanen sier: Ha en fin dag. Et brev i posten er hyggelig. Skriver DU?
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16