Anonym
Opprettet 08.05.2017 av Anonym.
Hva vil norske kvinner egentlig ha?
"Norske kvinner som sier at de vil ha en mandig mann, tror at de kan få i pose og sekk. Det virker ikke som om de forstår at du kan ikke be en mann om å være tøff og sårbar, ha respekt og autoritet, og være maskulin og metroseksuell samtidig. Du kan ikke få alt her i verden. Det går ikke an å få en alfahann på pappaperm".

Artig sideblikk på norske kvinners drømmemann skrevet av en fransk kvinne bosatt i Norge.

Vi kan jo stille spørsmålet: Hva slags mann vil egentlig norske kristne kvinner ha?

http://www.vg.no/nyheter/meninger/kjoenn-og-identitet/hva-vil-norske-kvinner-egentlig-ha/a/23632024/



Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 09.05.2017 av Anonym
Liten respos her gitt.

Mannen er familiens overhode. Kvinnene kan ha det utgangspunktet..)
Anonym
#2. Postet 09.05.2017 av Anonym
>virker ikke som om de forstår at du kan ikke be en mann om å være tøff og sårbar, ha respekt og autoritet, og være maskulin og metroseksuell samtidig. Du kan ikke få alt

Det er klart det går an Remi. For de som har det du beskriver der øverst på ønskelista er det bare å ta en tur innom min profil :p

Apropos at du ikke kan levere full pakke Remi

-er du tøff eller sårbar?
-har du respekt eller autoritet
-for ikke å snakke om - er du maskulin eller metroseksuell :)?
Anonym
#3. Postet 09.05.2017 av Anonym
>virker ikke som om de forstår at du kan ikke be en mann om å være tøff og sårbar, ha respekt og autoritet, og være maskulin og metroseksuell samtidig. Du kan ikke få alt

Det er klart det går an Remi. For de som har det du beskriver der øvcert på ønskelista er det bare å ta en tur innom min profil :p

Apropos at du ikke kan levere full pakke Remi

-er du tøff eller sårbar?
-har du respekt eller autoritet
-for ikke å snakke om - er du maskulin eller metroseksuell :)?
Anonym
#4. Postet 10.05.2017 av Anonym
>virker ikke som om de forstår at du kan ikke be en mann om å være tøff og sårbar, ha respekt og autoritet, og være maskulin og metroseksuell samtidig. Du kan ikke få alt

Det er klart det går an Remi. For de som har det du beskriver der øverst på ønskelista er det bare å ta en tur innom min profil :p

Apropos at du ikke kan levere full pakke Remi

-er du tøff eller sårbar?
-har du respekt eller autoritet
-for ikke å snakke om - er du maskulin eller metroseksuell :)?
Nå er det ikke jeg som sier dette, jeg siterer en fransk kvinnes sideblikk på norske kvinner og deres "krav" til hvordan drømmemannen er/skal være.

Jeg har ikke delt noe mening om dette. Synes bare sideblikket var artig og tankevekkende. Spørsmålet jeg stiller er hva er det kristne kvinner søker etter? Hva er deres "krav" til hvordan drømmemannen er/skal være?